וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"זה לא ייגמר בשני משחקים"

שגיא ניר

3.4.2006 / 21:16

אולי כחלק ממלחמה פסיכולוגית, פיני גרשון מבקש לא לסמוך על יתרון הביתיות במשחק הראשון מול אולימפיאקוס (20:45, ערוץ 1). "יש חשיבות לשיפוט"

עמי שומן

מכבי ת"א קיימה הערב (שני) את האימון המסכם שלה לקראת משחק מספר 1 ברבע גמר היורוליג מול אולימפיאקוס (21:45, ערוץ 1). במסיבת העיתונאים, התייחס פיני גרשון לעובדה שהיוונים בחרו לא לקיים את האימון המסכם בהיכל נוקיה, ולנחות בארץ בשעות הערב. "כנראה שהשיטה הזו טובה והיא הצליחה להם", אמר גרשון. "יש מאמנים שנחים פעמיים בשבוע, אני מקווה שהתוצאה מחר תהיה שונה מהפעמיים שהם עשו את זה (ניצחו מול מלאגה וז'לגיריס)".

פיני התייחס ליתרון הביתיות של מכבי ת"א, והזהיר משאננות. "זה שיש לנו יתרון ביתיות, לא אומר שאפשר לקנות כרטיסים לפיינל פור. יש לי הערכה שזה לא ייגמר בשני משחקים", אמר המאמן. "יש לנו יותר נסיון במעמדים האלה, ואנחנו משחקים בבית. אבל זו קבוצה שכבר הפסדנו לה. אני לא אוהב עונה שמשחקים נגד אותה קבוצה 4 פעמים, כי אתה יכול להפסיד במשחק הלא נכון".

במהלך השלבים הקודמים מיעט גרשון להשתמש בספסל שלו. לקראת משחקי ההכרעה, הוא מתכנן שינוי בגישה. "מחר נצטרך להשתמש בכל הספסל כי הם עושים את זה. הספסל שלנו היום יותר איכותי מלפני חודשיים שלושה ואנחנו יכולים לסמוך עליו".

כשאומרים אולימפיאקוס העונה, באופן טבעי עולה שמו של הסנטר סופוקליס סחורציאניטיס, המכונה "בייבי שאק". "אין ספק שהוא שחקן מסוכן, אבל יש לו גם חולשות ואנחנו מתכוונים לנצל אותן", אמר המאמן. "לא קל לשחק נגדו, אבל הוא גם עושה צעדים, מוסר פחות, והקליעה שלו היא מטווח קצר. ננסה למזער את הנזק. יש מעט מאוד סנטרים באירופה, אבל שניים משחקים באולימפיאקוס וזה לא מקל עלינו". גם מייסאו באסטון התייחס למצ'אפ הזה. "הוא בחור חזק", אמר באסטון. "נצטרך לסגור אותו ולהימנע מבעיית עבירות. אני חושב שנהיה בסדר".

אחרי שני מפגשים מול אולימפיאקוס, במכבי יודעים למה לצפות. גרשון חושב שלא רק הכנה טובה חשובה בשביל לנצח, ומתחיל את החלץ על השופטים. "זו קבוצה צעירה שהסגנון שלה מאוד אגרסיבי והם משחקים עם 10 ו-12 שחקנים. יש חשיבות גדולה לצורת השיפוט, ואם ישרקו להם 25 אחוז מהעבירות זה לא טוב. הם עושים 90-100 עבירות במשחק ושורקים להם 40 אחוז - אין נגדם סל קל".

טל בורשטיין התייחס לחשיבות האולם הביתי. "צריך שהקהך ישב להם על הראש, כדי שנוכל לנצח ולצאת לשם בהרגשה טובה. אנחנו מאוד נחושים להגיע שוב לפיינל פור. יש עלינו לחץ חיובי".

ומה עם סולומון? "אני מקווה שסולומון ישחק מחר כמו שהוא התאמן היום", אמר גרשון. "אני לא מבקש יותר".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully