וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אנדריה ז'יז'יץ' על סף סיכום במכבי תל אביב

11.2.2014 / 20:53

הצהובים סיכמו את רוב התנאים עם הגבוה הקרואטי (34, 2.07), יודיעו על ההחתמה כשיקבלו את השחרור. צפו בביצועיו

אנדריאה זיזיץ' במדי אולימפיאקוס מול שחקן מכבי תל אביב ניקולה וויצ'יץ'. AP
מיודד עם ניקולה וויצ'יץ'. ז'יז'יץ' עם וויצ'יץ' ב-2005/AP

מכבי תל אביב מצאה מחליף לשון ג'יימס: אנדריה ז'יז'יץ' הקרואטי קרוב לסיכום בקבוצה, והוא צפוי לעבות את הקו הקדמי של דייויד בלאט בהמשך העונה. בין הצדדים אף הוחלפו טיוטות חוזה ורוב הפרטים סוכמו, אך עדיין אין הסכמה לגבי מספר פרטים קטנים. יצוין כי ז'יז'יץ', שיגיע לצהובים מאסטנה הקזחית, יוכל לשחק ביורוליג רק החל מהסיבוב השני בטופ 16, ולמעשה אמור לרשום את הופעת הבכורה במפעל הבכיר ב-27 בפברואר מול גלאטסראיי.

ז'יז'יץ' קרוב לניקולה וויציץ', ושוחח עימו בימים האחרונים. בקבוצה חיפשו שחקן "עם ניסיון ושחקן בוגר שיכול להשתלב היטב בשלב הזה של העונה", כהגדרת גורמים במכבי. הנהלת הצהובים, שהיו עסוקים בחיפושים אינטנסיביים אחר שחקן גבוה, החליטו כי ז'יז'יץ' הוא השחקן המתאים. "לא הכל סגור, אבל אנחנו מאמינים שהוא יגיע לקבוצה", אמרו אצל הצהובים.

לוואלה! ספורט נודע כי במכבי תל אביב לא מודיעים על הסיכום עם השחקן בגלל שבהנהלת הקבוצה ממתינים לשיחרור הרשמי מקבוצתו. במכבי סבורים כי שיחרור כזה יגיע עד מחר.

אנדריאה זיזיץ' במדי פנאתינייקוס. GettyImages
בדרך ללבוש צהוב-כחול. ז'יז'יץ' במדי פנאתינייקוס/GettyImages

ז'יז'יץ' (34, 2.07 מ') הוא תוצר מחלקת הנוער המפורסמת של ספליט הקרואטית, ונחשב לחבר קרוב של מנהל מכבי תל אביב, ניקולה וויצ'יץ'. את תחילת דרכו בכדורסל מקצועני עשה בספליט, בה שיחק מ-1998 עד 2003. לאחר מכן, עבר לעונה אחת לציבונה זאגרב. את הפריצה עשה באולימפיאקוס בין 2005 ו-2007, שם הצטיין לצד סופוקליס שחורציאניטיס. אגב, זי'ז'יץ' רשם את הופעת השיא שלו ביורוליג נגד מכבי תל אביב, בעונת 2005-2006, אז קלע ביד אליהו 23 נקודות, כולל 17 מ-17 מקו העונשין, והוריד 9 ריבאונדים, בדרך ל-41 נקודות מדד.

לאחר שתי עונות מצוינות במועדון הפאר היווני, עבר לפנאתינייקוס, משם המשיך לגלאטסראיי, סראגוסה, צדביטה זאגרב, וילרבאן ושוב ציבונה. רק בחודש ינואר האחרון הגיע לאסטנה הקזחית, שם הוא משתף פעולה עם אקס מכבי חיפה, פט קלאת'ס. ז'יז'יץ' לא מרשים ומאז הגעתו רושם ממוצעים סבירים, של 5.3 נקודות (18% בלבד משתיים) ו-3.3 ריבאונדים ב-4 משחקים בליגת מזרח אירופה, וכן ממוצעים של 11.5 נקודות ו-3 ריבאונדים ב-2 משחקים בליגה הקזחית.

sheen-shitof

מאריכים את האקט

כך תשפרו את הביצועים וההנאה במיטה - עם מבצע בלעדי

בשיתוף "גברא"

צפו בביצועיו של ז'יז'יץ' בעונה שעברה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully