וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חשיפה: עמותת מכבי תל אביב בגירעונות עתק. פועלת ללא אישור מנהל תקין

11.6.2013 / 16:50

בדו"חות הכספיים שהגישה העמותה התברר כי היא מצויה בגירעון עתק של 11,338,364 ש"ח. העמותה, המנוהלת בין היתר על ידי שמעון מזרחי וכוללת 17 קבוצות נוער, נערים וילדים של מכבי תל אביב, התבקשה להכין בספטמבר 2012 להגיש תכנית הבראה, אך טרם עשתה זאת

עמותת מועדון הכדורסל מכבי תל אביב, החולשת על כל מחלקות הנוער של מכבי תל אביב, מצויה בהתחייבויות של מיליוני שקלים, ואינה מחזיקה באישור ניהול תקין מטעם רשם העמותות - כך נודע לוואלה! ספורט.

עד לשנת 1995 הפעילה העמותה - המנוהלת, בין היתר, בידי עו"ד שמעון מזרחי, שהוא גם אחד משני מורשי החתימה בה - את כל קבוצות הכדורסל של מכבי תל אביב, הן הבוגרת והן קבוצות הנוער. החל משנת 95' הועברו זכויות ניהול הקבוצה הבוגרת לחברה נפרדת בשם "חברת מועדון הכדורסל מכבי תל אביב", בעוד שהעמותה המשיכה לנהל את מחלקת הנוער הענפה, הכוללת 17 קבוצות בליגות הילדים, הנערים והנוער.

מלבד מזרחי, כולל ועד העמותה את אלי דריקס (מנכ"ל הקבוצה הבוגרת של מכבי), אמנון אבידן (שחקן עבר ולשעבר חבר הנהלת הקבוצה הבוגרת של מכבי), דוד פריש (שחקן עבר) ואלי כץ.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה
המכתב שנשלח לרשות התאגידים/מערכת וואלה, צילום מסך

***

בספטמבר 2012 הורה רשם העמותות לעמותת מכבי להכין "תוכנית כלכלית לצמצום הגירעון", זאת לאחר שבדו"חות הכספיים שהגישה העמותה התברר כי היא מצויה בגירעון עתק של 11,338,364 ש"ח.

"במסגרת בדיקת הדו"חות הכספיים הוחלט כי קיים צורך בביצוע תכנית הבראה", כתב בחודש ספטמבר רשם העמותות לעמותת מכבי.

עד היום לא הוגשה תוכנית שכזו.

בחודשים האחרונים מבצע רשם העמותות בדיקה מקיפה של התנהלותה הכספית של העמותה - בדיקה שטרם הסתיימה. לפני שלושה שבועות התקבל בעמותת מכבי נכתב נוסף מרשם העמותות, בו נכתב כי "...על העמותה להתחייב לשתף פעולה עם הרשם לתיקון ליקויים, ככל שיימצאו. לאחר קבלת כל המסמכים כנדרש, נשקול בקשתכם לקבלת אישור ניהול תקין לשנת 2013".

עם זאת, בדיקת וואלה! ספורט העלתה כי גם בשנים האחרונות פעלה עמותת מועדון הכדורסל מכבי תל אביב ללא אישור ניהול תקין.

תגובת העמותה תובא לכשתתקבל.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה
ההתראה ששלחה למכבי רשות התאגידים/מערכת וואלה, צילום מסך

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully