וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אוחיון: "הפעם יהיה לנו יותר קל להתרגל לאווירה"

26.12.2012 / 7:57

רכז מכבי תל אביב מחפש נקמה בסיינה בפתיחת שלב הטופ 16 ומקבל בברכה את דרקו פלאניניץ': "הוא הגיע לקבוצה הנכונה"

צילום ועריכת וידאו: קובי אליהו

ללא מורן רוט, הסובל מווירוס ונשאר בארץ, מכבי תל אביב הגיעה אתמול (שלישי) לסיינה לקראת המשחק הראשון בשלב הטופ 16 מול האלופה האיטלקית אותה תפגוש מחר (21:45, ישיר בוואלה! ובאפליקציות).

יוגב אוחיון התייחס לחזרה לטוסקנה אחרי ההפסד בשלב הבתים הראשון: "מבחינתנו זה יתרון שאנחנו מכירים את סיינה, אני חושב שהאווירה כאן מאוד ביתית. היא לא קבוצה פשוטה, כי האווירה של הקהל מאוד חמה, וברגע שחווינו את זה כבר העונה יהיה לנו יותר קל להתעלם מזה ולשחק בטופ 16 נגדם ופשוט לשחק את המשחק שלנו שם".

יוגב אוחיון, מכבי תל אביב בכדורסל. ברני ארדוב
"מקווה שחבלי הלידה של פלאניניץ' יהיו קלים". אוחיון/ברני ארדוב

על דרקו פלאניניץ', הרכש החדש שערך אתמול את אימון הבכורה ויצא עם הקבוצה לאיטליה, אמר אוחיון: "הוא בחור מאוד נחמד וצנוע, רואים שהוא עובד קשה ואוהב את זה והוא נראה טוב. האם אנו עוזרים לו? בוודאי. הוא הגיע לקבוצה הנכונה מבחינת החברה שיעזרו לו. אני מקווה שחבלי הלידה יהיו קלים כמה שיותר ושהוא יתאקלם לקבוצה כמה שיותר מהר".

לשאלה השפעת השינויים בסגל על הקבוצה השיב אוחיון: "אני מאמין מאוד בקבוצה שלנו. עשינו עבודה מאוד יפה מול קבוצות חזקות , הזמן יעשה את שלו, ואפשר לעשות דברים טובים מבחינת ניצחונות. מבחינת הקהל שינוי שיטת הטופ 16 הוא טוב, זה הרבה משחקים טובים מבחינת העניין לחובבי הכדורסל, וזה טוב מבחינתנו כי אנחנו גם אוהבים כמה שיותר לשחק במקום אימונים".

על העובדה שהיריבות ישימו עליו דגש בניגוד לעונה שעברה אמר הרכז: "אני לא שם לב לכמה שמים לב אליי. אנחנו מבחינתנו קבוצה ומשחקים כמו קבוצה וזה היתרון שלנו שיש כמה שחקנים מוכשרים ולא רק אחד".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

קק"ל מעודדת לימודי אקלים באמצעות מלגות לסטודנטים צעירים

בשיתוף קק"ל

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully