וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל ירושלים: קטש ימשיך תחת תנאים מגבילים?

31.5.2011 / 20:39

ראשי המועדון ידרשו להתערב יותר בבניית הסגל בעונה הבאה. המאמן בישיבה: "עשיתי טעות שלא העפתי את אחד השחקנים"

דירקטוריון הפועל ירושלים ערך הערב (שלישי) ישיבה אליה הגיע המאמן עודד קטש במטרה להחליט על המשך דרכו בקבוצה. אחרי העונה הראשונה המאכזבת של קטש במלחה, שהסתיימה בהדחה משפילה בחצי גמר הפיינל פור, ספג המאמן ביקורות רבות על תפקודו וכמה מחברי ההנהלה הביעו התנגדות להישארותו לעונה נוספת.

אולי בשל ההתנגדות של חלק מחברי הדירקטוריון, העדיפו בהפועל ירושלים להוציא הודעה בה לא התחייבו על המשך דרכו של המאמן: "הערב התקייימה ישיבת דירקטוריון של הפועל מגדל ירושלים. בישיבה קיבלו חברי הדירקטוריון סקירה מקיפה מעודד קטש על העונה האחרונה, וכן הפיקו מסקנות ראשונות לקראת העונה הבאה".

עם זאת, מסתמן שכרגע קטש, שמחזיק בחוזה לעוד שנתיים, יישאר בעמדת המאמן, אולם לוואלה! ספורט נודע שבמקרה כזה תדרוש ההנהלה להתערב יותר בבניית הסגל. בימים הקרובים תיערך פגישה נוספת עם קטש במטרה לתאם ציפיות בין הצדדים.

"עשיתי טעות שלא העפתי את אחד השחקנים בתחילת העונה או באמצע העונה", אמר קטש במהלך הישיבה. "יכול להיות שזו הדרך לעונה הבאה - להשאיר שלד גדול מהשחקנים הקיימים ולהחליף שלושה-ארבעה שחקנים. צריך לבצע תיאום ציפיות ולהבהיר את הגדרות התפקידים בקבוצה".

"דני קליין צריך להיות יותר מעורב ולדבר יותר עם השחקנים", המשיך קטש. "ואם הוא מעדיף שלא לדבר אז שיהיה מישהו אחר, אולי דני כהן. אם יביאו במקום וויל סולומון וסם קלנסי גבוה משמעותי הקבוצה תשתנה לחלוטין, ואם זה כבר היה קורה יכול להיות שהיינו משיגים תוצאות הרבה יותר טובות העונה".

במהלך הישיבה העירו מספר חברי דירקטוריון לקטש על חוסר אסרטיביות בהתנהלותו וציינו בעיה זו כאחת הטעויות שלו העונה. עוד הועלתה בישיבה האפשרות למנות דמות מקצועית מעל קטש, כשלתפקיד עשוי להתמנות חבר ההנהלה דני כהן.

קטש: "לא קיבלתי שום מסר שלא אהיה המאמן בעונה הבאה"

ביציאה מהישיבה העדיף קטש להתבטא בפני התקשורת בצורה דיפלומטית הרבה יותר מאשר במהלכה ואמר: "מטרת הפגישה היתה לסכם את העונה החולפת ולהסיק מסקנות עם הסתכלות קדימה לעונה הבאה. זה מה שהיה והייתה פגישה טובה. אני לא רואה סיבה שלא אתחיל להכין את הדברים לעונה הבאה כמאמן הפועל ירושלים. לא קיבלתי שום מסר שלא אהיה המאמן בעונה הבאה. זו לא הייתה גם מטרת הפגישה".

לגבי מינוי דמות מקצועית מעליו אמר קטש: "דני כהן? הוא היה במערכת, וגם העונה אמרו שתהיה דמות מקצועית שתחבר בין ההנהלה לבין הקבוצה, לא בטוח שזה לא טוב. לא דובר על זה".

על המעורבות הצפויה של ההנהלה בבניית הסגל אמר קטש: "יש החלטות עקרוניות של מועדון והן חשובות לפעמים יותר מאשר של המאמן. למשל כשקבוצה רוצה ששחקן בית ימשיך, אני דווקא מברך על דברים כאלה. האם אקבל את זה? אני בעד שיתוף פעולה אבל יש לי זכות וטו. בטח שלא אסכים שיהיה אצלי שחקן שלא ארגיש שלם איתו".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully