וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בלאט: "שואפים להיות הקבוצה הכי טובה שאפשר"

15.12.2010 / 17:31

למרות שהמשחק מול חימקי (20:50, 10 ו-5HD) חסר חשיבות, במכבי ת"א רוצים להמשיך לנצח. שחורציאניטיס התאמן חלקית

ברני ארדוב

צילום ועריכת וידאו: נועם אשל

עם שבעה ניצחונות רצופים ביורוליג מאז ההפסד במחזור הפתיחה לקאחה לבוראל ואחרי שכבר הבטיחה את העפלתה לטופ 16 מהמקום הראשון בבית, תארח מכבי תל אביב מחר (חמישי, 21:00, ערוץ 10 ו-5HD) את חימקי מוסקבה. בפעם הקודמת שהצהובים הציגו רצף ניצחונות כזה, הם סיימו כאלופי אירופה, כך שלדייויד בלאט ושחקניו בהחלט יש על מה לבנות לקראת ההמשך.

אליהו: "במכבי לא אוהבים להוריד רגל מהגז"

"מחר יהיה משחק שונה כי כבר הבטחנו את המקום הראשון וחימקי נלחמת על מקומה בטופ 16", הסביר בלאט במסיבת העיתונאים. "אנחנו צריכים להיות עוד יותר מפוקסים ומוכנים כדי לנטרל את היתרון מבחינת הדחף שיש להם. לנו יש שלוש סיבות עיקריות לנצח: 12 אלף אוהדים שיבואו לאולם, הרצון להראות גאווה ואופי וההשפעה של שאר הקבוצות בבית. אנחנו רוצים להיות הקבוצה הכי טובה שאנחנו יכולים".

על היריבה אמר בלאט: "חימקי זו קבוצה שביום נתון יכולה לנצח כל קבוצה, בעיקר אחרי שקלאטי חזר לסגל. יש להם גם כמה שחקני נבחרת רוסיה שאני מכיר ומכבד, כך שלא יהיה פשוט. חשוב לנו לבוא ולהראות את הכדורסל שלנו כי ירידה עלולה להזיק לנו בעתיד.

בלאט נתן עדכון לגבי מצבת הפציעות בקבוצה: "לגבי סופו, כולכם ראיתם שהוא נפצע בברך נגד חיפה. זו פציעה שיכולה להיות רצינית. אחרי שאתמול הוא לא יתאמן, היום הוא השתתף חלקית באימון ובהמשך נראה איך הוא מגיב. בהתאם לזה נדע אם נוכל לשתף אותו. טל בורשטיין וגיא פניני התגברו על הבעיות שלהם והם התאמנו כרגיל, כמו ריצ'רד הנדריקס".

"זה טוב שחזרו אלינו רוב השחקנים, אבל לא כולם בכושר מלא", אמר ליאור אליהו. "אני חושב שאנחנו בסך הכל ממשיכים את התקופה הטובה שלנו, המשחק מחר הוא באמת חסר חשיבות מבחינת מיקום, אבל אני חושב שאנחנו צריכים לנצח קודם כל בשבילנו ובשביל הקהל שלנו שיהיה כאן מחר, ומקווה שנעשה זאת כמו שצריך".

על המשחק מול מכבי חיפה ביום ראשון והעובדה שהורידו את הרגל מהדוושה ברבע האחרון, אמר אליהו: "במכבי לא אוהבים להפסיד או להוריד את הרגל מהגז ולרדת ברמת האינטנסיביות. הורדנו הילוך מול מכבי חיפה וזה לא צריך לקרות. אנחנו מבינים את הכעס של דיוויד בלאט על זה, וצריך להבין גם שהמשחק הזה התפתח בצורה כזו שזה לא פגע בנו כשהורדנו הילוך".

חברו דורון פרקינס הוסיף: "אנחנו מוכנים, יהיה משחק טוב. זו קבוצה טובה כך שיהיה אתגר עבורנו. אנחנו רוצים להמשיך להראות את היכולת שלנו, גם אם הכל הוכרע. כולם רוצים לראות אותנו משחקים הכי טוב שאפשר, וכך גם אנחנו. עבדנו על ההגנה, זו הזדמנות עבורנו לתקן את מה שלא עשינו מול חיפה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully