וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אליפות אירופה לנוער: ישראל פתחה בניצחון על אנגליה

איתן נוח

22.7.2010 / 19:49

הבחורים בכחול-לבן ניצחו 57:71 את האנגלים במשחק הראשון של הטורניר לנבחרות דרג ב'. פרנקו: "זה רחוק מהציפיות שלי"

אסור להשתמש

צילום ועריכת וידאו: נועם אשל

נבחרת ישראל לנוער פתחה הערב (חמישי) את משחקיה באליפות אירופה לדרג ב' ברגל ימין, כשניצחה את נבחרת אנגליה 57:71. הנבחרת הצליחה להתגבר על פיגור מוקדם, ובעזרת יכולת טובה של שון לבנובסקי, לירז אריאלי וגיא לביא, הבטיחה את הניצחון כשברחה לבריטים ברבע הרביעי. משחקה הבא של הנבחרת ייערך במוצאי שבת (20:00) נגד נבחרת דנמרק.

הפתיחה, כאמור, הייתה שייכה לאנגלים, שרצו על המגרש ועלו ליתרון מוקדם. בישראל היה זה שון לבנובסקי, שהצליח לבלוט בדקות הראשונות. בהמשך הצטרך ללבנובסקי גיא לביא, שעזר לנבחרת הישראלית לרדת ביתרון 19:20 בתום עשר הדקות הראשונות. ברבע השני בריטניה המשיכה לעשות צרות לישראלים, בעיקר בזכות ג'ושוע אואן-תומאס (12 נקודות במחצית), אבל רבע שני טוב של לירז אריאלי השאיר את ישראל ביתרון 30:37 במחצית.

כמו בפתיחת המשחק, גם פתיחת המחצית השנייה הייתה שייכת לאנגלים ולג'ון סטיוארט. האנגלים צימקו את הפער ואף איזנו את התוצאה לשוויון 47:47. התעוררות של שון לבנובסקי החזירה לישראל את ההובלה והבחורים בכחול-לבן הוליכו 48:52 בסיום הרבע השלישי. פתיחה מצוינת של הרבע הרביעי מצידו של גיא לביא ויכולת טובה של כל הנבחרת, העלו את ישראל ליתרון דו ספרתי, כששלשה של לירז אריאלי קבעה 51:66 לישראל, 5 דקות לסיום. האנגלים הרימו ידיים וישראל ניצחה 57:71. לפני המשחק התקיים טקס הפתיחה של האליפות בהשתתפות יושב ראש איגוד הכדורסל, שי שני, ראש עיריית תל אביב, רון חולדאי, ונציגי פיב"א.

הירבו לישראל: שון לבנובסקי 20 נקודות, גיא לביא 12, לירז אריאלי 11, נועם לייש 9, ניב סולומון 7, רם אליספור ובר טימור 5 כל אחד, תומר בר-אבן 2, כן שותפו עוז בלייזר ואורל לב.

הירבו לאנגליה: ג'ושוע אואן-תומאס 17 נקודות ו-8 ריבאונדים, ג'ון סטיוארט 10, אונג'יבולאיסי צ'וקו 9.

פרנקו: "נשאר לשפר את קבלת ההחלטות שלנו"

מאמן הנבחרת דני פרנקו אמר בסיום: "אני מרוצה מהתוצאה. אין ספק שהיה הרבה לחץ בקרב החבר'ה. זה משחק ראשון של אליפות אירופה, היה לנו מאוד מאוד חשוב להתחיל אותו ברגל ימין. כשקבוצה באה למשחק כפי שאנחנו באנו, זה יכול להתפוצץ. היום זה היה רחוק מאיך שאני מצפה, אנחנו צריכים לשחק את מקסימום היכולת שלנו כקבוצה. זה מה שאני מצפה מהילדים בטורניר הזה. ברור, לפחות לי, שזה לא מקסימום היכולת של הקבוצה. אני לוקח את מה שהיה היום, אני לוקח את זה שברבע האחרון העלנו הילוך. איבדנו מעט מאוד כדורים ונשאר לנו לשפר את קבלת ההחלטות שלנו".

שון לבנובסקי: "צריך ללמוד מהיום הזה ששחקן לא יכול לנצח משחק, רק קבוצה. מי שראה את המשחק היום, ראה ששיחקנו כקבוצה. צריך לשכוח מהמשחק הזה ולהתקדם הלאה. אסור לנו להרים את האף יותר מדי".

מאמן אנגליה, טים לסקלוס: "זה טורניר וצריך לנסות לנצח בכל משחק, ננסה לנצח בשני. אנחנו צריכים לחזור לעצמנו ולהשתפר בכל משחק. אני אנסה לשפר את הקבוצה שלי. היה לנו קשה בהתקפה היום, איבדנו יותר מדי כדורים ולא היינו אגרסיביים מספיק. ישראל היא נבחרת טובה וידענו שהולך להיות קשה, עכשיו צריך להתכונן לדנמרק".

טדי אוקראפור: "אני מרגיש שיכולנו לנצח. לא שיחקנו מספיק אגרסיבי היום. אני מקווה שנוכל לשפר את זה בהמשך הטורניר. לא הצלחנו לעצור את ישראל בהגנה ומהצד השני לא פגענו מחוץ לקשת כפי שהיינו רוצים".

sheen-shitof

במבצע מיוחד

הפטנט המתקדם בעולם שמבטיח שיפור עור הפנים מהטיפול הראשון

בשיתוף נומייר פלוס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully