וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ויז'נייבסקי: "אנשים לא חשבו שנגיע לשמונה הגדולות"

איתן נוח

2.4.2010 / 8:27

מכבי תל אביב נחתה אחרי ההדחה מהיורוליג, הרכז ניסה להסתכל על חצי הכוס המלאה. פניני: ”כמעט בלתי אפשרי לנצח שם"

איתי חסיד

צילום ועריכת וידאו: איתי חסיד

מכבי תל אביב נחתה הבוקר (שישי) בישראל שעות ספורות אחרי שהפסידה 76:67 לפרטיזן בלגרד במשחק הרביעי של סדרת רבע גמר היורוליג, שהסתיימה ב-1:3 לזכות הסרבים אחרי ששחקניו של פיני גרשון לא הצליחו להעביר את ההכרעה למשחק חמישי ביד אליהו. כעת יתפנו הצהובים לסכם את העונה רצופת העליות והמורדות שלהם באירופה, ולהיערך לקרב האחרון שעוד נותר להם העונה, על אליפות המדינה.

אנדרו ויז'נייבסקי, שהיה המצטיין של מכבי תל אביב אמש עם 15 נקודות, אמר לאחר הנחיתה: "אכזבה היא מילה טובה לתאר את הרגשתנו הבוקר. מאכזב שלא הגענו למשחק חמישי בבית, כי כל העונה נלחמנו להגיע למצב הזה בדיוק ועברנו כמה משחקים גדולים העונה. זה לא מעניין אותי אם יש לנו תקציב גדול יותר משל פרטיזן, כי גם אנחנו ניצחנו קבוצות עם תקציבים גדולים משלנו. בכדורסל זה עדיין חמישה על חמישה. עובדה שב-NBA לניקס יש את התקציב הכי גדול בליגה והם לא מגיעים אפילו לפלייאוף. אסור לשכוח שאנשים לא חשבו שנגיע לשמונה הטובות באירופה, ועכשיו נצטרך להתפקס מחדש ולהתרכז בליגה הישראלית".

גיא פניני הוסיף: "הייתה לנו הזדמנות מצוינת להגיע לפיינל פור וזה מאכזב מאוד לחזור לארץ בלי שעלינו לשם. יתרון הביתיות היה שלנו, אבל פספסנו במשחק הראשון ושם הפסדנו את הסדרה. לא בניתי על שני המשחקים בבלגרד בתחילת הסדרה, ידענו שיהיה שם קשה וזה מקום שכמעט בלתי אפשרי לנצח בו".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully