וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי ת"א הביסה גם את אליצור נתניה

איתן נוח

16.9.2009 / 21:07

הצהובים הביסו את העולה החדשה 82:112 במשחק הכנה נוסף. פיני גרשון: "אנחנו צריכים את המשחקים האלה כדי להתגבש"

יח"צ - חד פעמי

צילום ועריכת וידאו: יותם רונן

לאחר שהביסה 79:107 את הפועל גלבוע/גליל במשחק האימון הראשון שלה העונה לפני שבוע, השיגה הערב (רביעי) מכבי תל אביב ניצחון שני במשחקי קדם העונה, הפעם על אליצור נתניה, העולה החדשה, 82:112.

הצהובים עלו באותה חמישייה שפתחה גם נגד הגליל, עם אנדרו וישנייבסקי, סטפון לאזמה, צ'אק איידסון, אלן אנדרסון ודיאור פישר, ולאחר רבע ראשון צמוד החלו הצהובים לרוץ ופתחו הפרש שיא במהלך הרבע השלישי. ריצת 0:13 במהלך הרבע האחרון רק הגדילה את היתרון עד השריקה לסיום, שגאלה את העולה החדשה והסימפטית מייסוריה. נתניה חסרה במשחק את גוני יזרעאלי עקב פציעה. דורון פרקינס הוביל את הצהובים עם 18 נקודות ו-6 אסיסטים, כשאיידסון הוסיף 16, פישר 15, אנדרסון 14, לימונד 13 ופניני 12.

וישנייבסקי: "שיחקנו כמו שרצינו לשחק"

פיני גרשון, מאמן מכבי תל אביב, אמר בסיום: "זו לא יריבה בשביל לומר אם אנו שבעי רצון או לא. זו הייתה הזדמנות טובה לבחון מה עשו בשבוע שלא הייתי וביומיים שכן הייתי. החיסרון של מאצ'יי לאמפה, שנמצא ביורובסאקט, יניב גרין ודייויד בלות'נטאל הפצועים משנה לנו את המערכים. אנחנו צריכים את משחקי האימון בשביל לגבש את השחקנים שלא שיחקו ביחד מעולם".

אנדרו וישנייבסקי אמר: "היה משחק טוב, שיחקנו כמו שרצינו לשחק. אנחנו צריכים להמשיך לעבוד קשה ולהיכנס לכושר טוב. היה נחמד שהשחקנים הישראלים הצטרפו, הפעם קיבלתי קצת יותר מנוחה לעומת המשחק הקודם".

רביב לימונד: "אלו משחקים ראשונים שלנו כקבוצה. אנחנו מתחברים אחד לשני. כולם שחקנים מדהימים אז זה עושה את העבודה קלה מההתחלה".

אריק אלפסי, מאמן מכבי נתניה, אמר בסיום: "היה סביר יחסית למשחק אימון ראשון, לא באמת ציפיתי שננצח. באנו מאוד חסרים ומכבי זה לא הקנה מידה שלנו גם ככה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully