וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מתחת לקו המוני

25.2.2009 / 12:14

במכבי ת"א טוענים שמוני פנאן חסר. חבר ההנהלה, צביקה קציר: "נגררתי ל'מלכודת דבש' ותמכתי במהלך שיזם מישהו אחר לדחוק את מוני לפינה"

שמונה חודשים לאחר שהודיע על עזיבתו את המועדון, מודים גורמים בכירים במכבי תל אביב לראשונה כי טעו בכך שדחקו את מוני פנאן מן הקבוצה. אולי על רקע מאורעות השבוע החולף והשעייתו של קרלוס ארויו, או שמא על רקע מערכת היחסים המעורערת של פיני גרשון עם מספר גורמים מקצועיים אחרים בקבוצה, החליט כעת צביקה קציר, נציגו של רענן כץ וחבר הנהלת מכבי, להכות על חטא.

"הדברים האלו נאמרים על דעתי האישית בלבד ואני חושב שגור שלף עושה עבודה נאמנה", אומר קציר, "אבל אני חייב להודות ולהגיד בכנות שבזמנו נגררתי ל'מלכודת דבש' ותמכתי במהלך שיזם אדם אחר לדחוק את מוני לפינה, דבר שבסופו של דבר הביא אותו להחלטה להניח את המפתחות". את חיציו כנראה מכוון קציר לדיוויד פדרמן, מי שלדעת גורמים בקבוצה הוביל בעונה אשתקד את קו המתנגדים לפנאן.

"לעצם שאלתך, בהחלט, אני מאוד מתגעגע למוני", מוסיף קציר. "אמנם הוא עשה כמה טעויות בהבנה ובתרגום המושג 'שותפות בעלים' של הקבוצה, אבל לצערי בדיעבד הבנתי שלכל מטבע יש את הצד השני ולכן חייבים להעריך, במחשבה תחילה, איפה נמצא ה'עוקץ' בדבש. אני מאוד מתגעגע אליו, כי אין בכל אירופה מסירות כמו שהוא נתן לשחקנים".

יצוין כי גם קציר ניהל וויכוחים עזים עם פנאן בשנים האחרונות, ואף עזב כתוצאה מכך את המועדון בדצמבר 2005, לפני ששב בתחילת העונה שעברה.

"מוני ידע לכבות שריפות"

פרט לפנאן, קציר גם מרגיש בחסרונו של בכיר נוסף שפרש, אמי אשל, מנכ"ל הקבוצה לשעבר, שהוחלף באלי דריקס. "אמי היה ישר, מוכשר, לא שקרן, לא מניפולטיבי בנחמדות סמויה ולא סכסכן. בתפקודו, הוא היה איש מקצוע מחוספס ומקצועי בכל רמ"ח איבריו", רומז קציר.

"הייתה למוני תרומה מאוד גדולה למערכת", מוסיף הבעלים שי רקנאטי, "ואני מאוד מעריך אותו. הסתדרנו מצוין".

הוא חסר לך?

"זה לא עניין של חסר. אי אפשר לקחת ממנו את מה שהוא עשה עבור מכבי".

רענן כץ, מנגד, נשמע מעט אחרת. "מוני עשה הרבה עבודה. חי עם השחקנים, ידע לכבות שרפות. אבל היינו צריכים להפעיל את המערכת בצורה מסודרת ולהביא את מכבי למאה ה-21. באופן אישי, הוא דאג לי יפה מאוד. האם הוא חסר לי? אין תגובה".

"זה לא מעניין אותי, אני לא מעוניין להגיב", אמר דיוויד פדרמן בנידון. גם שמעון מזרחי, חברו הקרוב של פנאן, סירב להגיב.

מוני פנאן סירב להתייחס לדברים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully