וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יניב גרין: "רואים שיש שינוי בקבוצה"

1.12.2008 / 22:07

שחקן מכבי ת"א ייחס את הניצחון 75:99 על אשקלון לגרשון ולסגנון שהוא מנחיל. גרשון: "לקחתי את הנקודות הטובות, ראיתי גם את הרעות"

יותם רונן

צילום ועריכה: איתי חסיד

ארבעה ימים לאחר הבכורה המחודשת שלו במכבי תל אביב, בה נחל הפסד כואב למלאגה, רשם פיני גרשון ניצחון ליגה ראשון - 75:99, על חשבונה של עירוני אשקלון. קבוצתו של עדי אזולאי אירחה את סגנית האלופה אבל לא יכלה לסגנון הריצה של מכבי, שמבקש גרשון להנחיל מחדש בחניכיו. כבר במחצית הובילה מכבי 36:62, אולם במחצית השנייה הורידה הילוך והמשחק נכנס לגארבג'-טיים ארוך. ניצחון ראשון לגרשון בקדנציה השלישית במכבי, כאמור, אבל ניכר שהעבודה עדיין מרובה.

בורשטיין: "התחלנו לעבוד על הסגנון של פיני"

"אני לוקח מהמשחק הערב את זה שהחזקנו בכדור יותר, ששיחקנו בקצב שאנחנו רוצים, שהצלחנו לשמור כשהיה משחק על חמש נקודות הפרש", אמר גרשון בסיום. "אבל אני רואה גם את הנקודות הרעות ואת הדברים שצריך לתקן אותם. אי אפשר לשנות ביומיים או לשפר הרבה דברים, אבל אנחנו עובדים על זה". בעניין רודני ווייט, שלא התלבש, הסביר גרשון כי "החלטתי לפני המשחק שהוא וטריי סימונס לא משחקים. אני לא יכול להבטיח מה יהיה במשחק הבא, כי הרמה של השחקנים די שווה, אבל אי אפשר ששלושה שחקנים יתחרו על עמדה אחת".

"באנו מוכנים למשחק", הוסיף טל בורשטיין. "תיכננו לעצור את סטיב בארט ג'וניור ועשינו את זה טוב. הכרחנו את אשקלון להרבה איבודי כדור, ומצד שני רצנו להרבה סלים קלים. משחק ריצה זה הסגנון של פיני. התחלנו לעבוד על זה, והיום עשינו את זה לא רע".

גם יניב גרין, כמו בורשטיין, חש בשינוי שמתחיל לחלחל למכבי. "מאז שפיני הגיע אנחנו משחקים עם הרבה התלהבות", הודה הסנטר. "אנחנו רצים הרבה ועושים סלים קלים. רואים שיש שינוי בקבוצה. השינוי הוא בעיקר בראש. יש הרבה דברים חדשים שפיני הכניס, כמו הריצה, ובעקבות זאת אנחנו עושים יותר נקודות. זו רק ההתחלה, ואני מקווה שנשתפר עוד יותר".

הבעלים רענן כץ סיפר כי רווה מעט נחת. "הראש של השחקנים עובד אחרת, וזו כמו מכבי הישנה. השינוי הוא שמשחקים נכון ומהר, ועושים מה שצריך לעשות".

מן העבר השני נשמע עדי אזולאי, מאמן אשקלון, מאוכזב במיוחד. "הם קיבלנו אותנו ביום מזעזע. אני לא מסיר את הקרדיט ממכבי תל אביב, אבל זה היה בשילוב עם התפרקות מהירה מדי שלנו", אמר. "השלשות שלהם הרגו אותנו, והשתלבו עם בעיות קשות בהגנה. הסטטיסטיקה מדברת בעד עצמה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully