וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

טיול קליל באי השכן

5.10.2007 / 17:48

מכבי תל אביב פתחה את הופעתה בטורניר ניקוסיה בניצחון 83:103 על פאנליניוס החלשה. צפו בתקציר באדיבות ערוץ הספורט

עמי שומן

וידיאו: באדיבות sport5.co.il

אם הפועל ירושלים סיפקה לנו מתח בערב שבת, הרי שמכבי תל אביב פתחה את סוף השבוע שלה בקפריסין בטיול קליל מול פאנליניוס היוונית, אותה הביסה 83:103. הקבוצה היוונית הזכירה קבוצת תחתית בליגת העל בארץ, והיה קשה מאוד לבחון אחרי התאקלמותם של שחקני הרכש החדשים של עודד קטש בקבוצה, אולי זה יקרה מחר (שבת) במשחק מיול אולימפיאקוס של פיני גרשון (שבת, 17:30).

מחכבי תל אביב אגב, שיחקה בהרכב חסר ללא טל בורשטיין, ניקולה וויצ'יץ' ו-וויל ביינום הפצועים. רק ביום רביעי האחרון הקבוצה שבה ממחנה אימונים בסלובניה וביום שני הקרוב היא תקיים את מסיבת העיתונאים המסורתית לפתיחת העונה. בשבוע הבא תשתתף הקבוצה גם בטורניר גביע ווינר.

מהלך המשחק

עודד קטש בחר לפתוח עם חמישייה מעט יוצאת דופן, שכללה את וונטיגו קאמינגס, יותם הלפרין, עמרי כספי, דיוויד בלות'נטאל ומרכוס פייזר. היוונים עלו ראשונים על הלוח, אולם פייזר השיב בשלשה ראשונה. פאנליניוס איבדה פעמיים, בלות'נטאל קבר שלשה נוספת במעבר והלפרין דייק מהקו כדי להעלות את מכבי ליתרון 4:9, שתי דקות במשחק. פייזר שוב נשאר לבד מחוץ לקשת ודייק, בהתקפה הבאה מצא את כספי פנוי מתחת לסל ומכבי השלימה ריצה של 0-11. פאנליניוס התקשתה למצוא את הטבעת, מכבי רצה בכל הזדמנות וג'אמפר של קאמינגס קבע 6:18, 5 דקות לסיום הרבע. פאנליניוס ירדה לטיים אאוט, לאחריו סוף סוף מצאה נקודות והורידה בשלשה ל-21:9. מכבי, משום מה, בחרה גם היא לטווח מרחוק, ונתקעה. ממאדו נ'דאיה הוסיף שתיים מהקו ובצבע עבור היוונים, ליאור אליהו עלה גם הוא על לוח הקלעים, אבל מכבי איבדה מומנטום בהתקפה ובסיום הרבע הראשון הובילה רק 17:25.

פייזר ומוריס עשו נקודות בפתיחת הרבע השני, בעוד שפאנליניוס המשיכה להציג משחק התקפה מפוזר ולא אחראי. נ'אדיה התרומם לדאנק מפלצתי, אבל פייזר שמר את מכבי במרחק ביטחון, 20:32, 4 דקות בתוך הרבע. קטש העניק למוריס ולפייזר מנוחה והקפיץ את דה-רוסה לפארקט. גרונדי צבר שש נקודות מהירות, דה-רוסה הקיץ עם מהלך של סל ועבירה וקבע 29:40 למכבי, 3 דקות למחצית. דקה לאחר מכן מוריס חסם נהדר, והלפרין קבר שלשה במתפרצת. מרטון באדר ההונגרי הוסיף נקודה מהקו, מוריס השיב בג'אמפר אבל המילה האחרונה הייתה של פאנליניוס, שחתמה את המחצית בשלשה נוספת על 37:45 למכבי.

דייויד בלותנטאל המשיך ביכולת הטובה מעבר לקשת והחזיר את הצהובים ליתרון דו ספרתי בתחילת הרבע השלישי, אלא שפאנלינוס התאוששה וצימקה ל-57:52. שתי שלשות של בלותנטאל ועוד אחת של שארפ החזירו את מכבי ליתרון דו ספרתי, 55:68. בשלב הזה, היריבה היוונית הייתה זו שהתפרקה, יותר מאשר שמכבי הייתה זו ששיחקה. היתרון של הצהובים רק צמח ושלשה של טרמס מוריס קבעה 61:79 בסיום הרבע השלישי.

בתחילת הרבע האחרון מכבי תל אביב עלתה ליתרון שיא של 20 נקודות, כשאסיסט נהדר של יותם הלפרין הסתיים בדאנק של טרנס מוריס. מהרגע הזה והלאה המשחק איבד כל עניין עבור הצופה הממוצע, ספק אם המאמנים בכלל התעניינו במתרחש על המגרש. מי שהתכבד ב"סל המאה" של מכבי תל אביב היה רגב פנאן, שקלע שלשה. מכבי תל אביב ניצחה בסופו של דבר 83:103, והמבחן החשוב יותר יהיה מחר מול אולימיאקוס ופיני גרשון.

למכבי ת"א: דיוויד בלותנטאל 22, מרכוס פייזר 19, וונטיגו קאמינגס ודרק שארפ 12 כ"א, טרנס מוריס 11, מוריליו דה רוסה וליאור אליהו 7 כ"א, יותם הלפרין ועומרי כספי 5 כ"א, רגב פנאן 3.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully