וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"3 ימים ראיתי רק את טאו"

שגיא ניר

21.4.2006 / 1:06

ההכנות לפיינל פור היורוליג לא מנעו מגרשון לנצח את ירושלים 71:83. באסטון על השיפוט: "הרגשתי כמו אסיר". ג'נקינס בספק ליום א'

הניצחון של מכבי תל אביב על הפועל ירושלים 71:83, הבטיח לצהובים את המקום הראשון בתום הסיבוב השני בליגה ואת אירוח המשחק בין הקבוצות ביום ראשון, אך גם היווה סוג של הכנה לקראת הפיינל פור בפראג, שיתקיים בסוף השבוע הבא.

"שאף אחד בירושלים לא יכעס, אבל בשלושת הימים האחרונים ראיתי רק את טאו בוידאו, ויש לי עוד לראות את צסק"א וברצלונה", אמר פיני גרשון. "בליגה של 4 זרים אסור להקל ראש באף קבוצה, כי כל קבוצה ביום נתון יכולה לתת קרב לא רע. אנחנו צריכים להיות מפוקסים כל העונה, למרות שזה לא קל, אבל התפקיד שלנו הוא לחשוש".

גרשון התייחס לריבוי העבירות במשחק, אבל החליט להתעסק בשיפוט בשני משחקי הליגה הקודמים, בהם הפסידו הצהובים: "השיפוט בגליל ובבני השרון היה בעייתי. אנחנו מפסידים לאותם שופטים, ולא רק השנה. יכול להיות שמישהו בא לעשות עלינו שרירים. אבל אם היו הערב טעויות, הן היו לשני הצדדים", אמר המאמן, שהתייחס גם ליכולת משופרת מצידו של טל בורשטיין: "טל הוא בורג חשוב בקבוצה, ואני מקווה שהמשחק הזה הוא התחלה של דרך חדשה מבחינתו".

מייסיאו באסטון התייחס גם הוא לשיפוט, שהשאיר אותו מחוץ למגרש עם 5 עבירות דקות רבות לפני הסיום: "אני לא יכול לשחק כדורסל כשאני מרגיש כמו אסיר שהורשע. ירושלים היא קבוצה טובה שתיתן לנו אתגר לקראת סוף השבוע הבא".

ניקולה וויצ'יץ': "יהיה לנו יותר קל ביום ראשון כי אנחנו משחקים בבית. המשחק הזה יהיה בשביל להמשיך לצבור ביטחון".

הוראס ג'נקינס נקע במהלך הרבע השני את קרסולו, ניסה לחזור לשחק ללא הועיל, ועלול להחמיץ גם את המשחק ביום ראשון. "זה קשה לרדת מהמגרש ברגע כזה, כי האם הייתי נשאר התוצאה היתה שונה", אמר השחקן. "ניסיתי לשחק אבל לא יכולתי להפעיל לחץ על הרגל". ג'נקינס התייחס גם הוא לשיפוט, כשאמר: "העבירה ששרקו לי בשלשה של שארפ היתה רגע מפנה במשחק. לא נגעתי בו, הוא שחקן שעושה הצגות".

רוג'ר מייסון: "הפסד קשה אבל יש לנו עוד משחק וננסה לפצות על זה. רצינו לנצח, אבל צריך לחזור לפה ביום ראשון ולנסות לשחק יותר טוב".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully