וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קרית שמונה - הפועל תל אביב: לנצח בשביל אריק

האדומים רוצים 3 נקודות שיוקדשו לזמר המנוח, זגורי צפוי לפתוח במקום סאשה. מגן הוקרה יחולק לבן שמעון (ש', 18:45, ספ' 2)

צילום ועריכה: יוסי ציפקיס
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

טריוויה

* מפגשים בליגת העל: 16. הפועל תל אביב מובילה 4:6, עוד 6 משחקים הסתיימו בתיקו.

* כשקרית שמונה מארחת: 3 ניצחונות לקרית שמונה, 3 להפועל תל אביב ו-3 תיקו.

* קרית שמונה לא כבשה ב-3 משחקי הבית האחרונים מול הפועל תל אביב (תיקו 0:0 ופעמיים הפסד 1:0).

* הפועל תל אביב הפסידה בכל שלושת משחקי החוץ בהם שפט אותה דניאל בר נתן (ויש לה מאזן שערים 8:1).

* קרית שמונה לא הפסידה בבית העונה, אבל גם לא ניצחה במשחק שאירחה מאז 21.9.13, ולא כבשה בשני משחקי הבית האחרונים שלה.

* זו הפעם השלישית העונה שהפועל תל אביב חווה רצף של תיקו והפסד. אחרי הפעמיים הראשונות הגיעו שני ניצחונות (מחזורים 3 ו-4 ומחזורים 7 ו-8).

לאתר דריבליסט

ברק בדש שחקן עירוני קרית שמונה לפני ואיל חרבאוי שחקן בני סכנין. אדריאן הרבשטיין
בתמונת ההרכב. בדש/אדריאן הרבשטיין

מפתחות והכנות

עירוני קרית שמונה:

בעירוני קרית שמונה הכינו מגני הוקרה לאקסים שצפויים להגיע מחר (שבת, 18:45, ספורט 2) למגרש המקומי ולשחק מול הקבוצה, הפעם במדי הפועל תל אביב. מדובר במאמן רן בן שמעון, כמו גם בבריאן חרסיסיץ', דני עמוס וליאור לוי.

לקראת המפגש מחר נערכה אסיפת וידאו, בה הבהיר המאמן ברק בכר לשחקניו מה בדיוק הוא מבקש מהם במשחק זה, כולל המיקומים של כל אחד מהם על המגרש. בקבוצה מעודדים מהעובדה שאופיר מזרחי ומשה אבוטבול החלימו מפציעות, והדבר יאפשר לבכר ספסל מעובה. הנטייה נכון לכתיבת שורות אלה היא לפתוח עם אותו הרכב שהביס את בית"ר ירושלים בטדי, למעט שינוי אחד כפוי – דושאן מאטוביץ' ייעדר בגלל חמישה כרטיסים צהובים, וחן דלמוני יפתח במקומו.

בחלק ההתקפי עדיין יש התלבטות בין אחמד עאבד לברק בדש, כשלראשון יש עדיפות כפי הנראה."זה המבחן האמיתי שלנו", אמר שחקן בקבוצה. "ניצחון, ואנחנו עם הפנים למעלה. הפסד, ושוב ידברו על חוסר היציבות שלנו".

מאמן הפועל תל אביב, רן בן שמעון. טל לוי
מגן מהאקסית. גם נקודות? רן בן שמעון/טל לוי

הפועל תל אביב:

שבוע לא פשוט עבר האדומים לאחר ההפסד למכבי חיפה 4:2 ביום ראשון האחרון. אחרי ההתפרצות של רן בן שמעון על שחקניו וההתנצלנות שבאה בעקובתיה, לכולם בקבוצה ברור שהמשחק מחר מקבל חשיבות כפולה. במקרה של הפסד כבר אפשר יהיה לדבר בצורה גלויה על משבר ואולי גם על הבעיות שיש למאמן עם השחקנים. אבל אם לאחר ההפסד לחיפה היה נראה כי חתול שחור עבר בקבוצה, הרי שאובדן האוהד מספר אחד של הקבוצה, אריק איינשטיין ז"ל, גרם לרוח של אחדות וסליחה במועדון. גם השחקנים שלא הכירו את הזמר המנוח באופן אישי מאוד רוצים להקדיש לאיינשטיין ולאוהדים ניצחון מחר, כאשר הקבוצה כולה תעלה בחולצות עם כיתוב של שמו של הזמר ושנות חייו כחלק מהמחוות לזכרו.

בצד המקצועי, נראה שלבן שמעון אין כוונה לעשות מהפכות רציניות בהרכב הקבוצה. יורחן קולין יחזור לעמדת הבלם לצידו של ברנקו איליץ', ויוריד לספסל את זאב חיימוביץ'. המאמן תרגל השבוע לסרוגין את אברהם צ'וקול ואוראל דגני בעמדת המגן הימני, את רועי גורדנה ולוקאס סאשה במרכז המגרש ואת רמזי ספורי וישראל זגורי באגף שמאל. כרגע נראה כי בן שמעון ישנה את המערך ויחזור להציב שני קשרים במרכז המגרש, כשזגורי הוא זה שישוב להרכב על חשבונו של סאשה. גורדנה ימשיך לקבל קרדיט לצידו של בריאן חרסיסיץ' ואיתו גם דגני.

שחקן הפועל תל אביב, ישראל זגורי. אדריאן הרבשטיין
יפתח על חשבון סאשה. זגורי/אדריאן הרבשטיין

יעמדו למבחן

עירוני קרית שמונה: תמיר כחלון

הקשר שהגיע מהפועל עכו עם הרבה תקוות, נפצע לפני תחילת העונה ונדמה היה עם חזרתו שהוא מתקשה לשחזר את יכולתו הטובה. בשבוע שעבר מול בית"ר ירושלים זה סוף סוף התפוצץ וכחלון הציג יכולת נהדרת. מחר מול הפועל תל אביב הקשר יצטרך לשמור על יציבות ואז לקרית שמונה יהיה קל הרבה יותר לשמור על יציבות משלה ולחבר נצחון שני ברציפות.

הפועל תל אביב: בריאן חרסיסיץ'

רבות דובר השבוע על ההערכה הגדולה מדי שנותן בן שמעון לקשר. מחר ישוב לראשונה הארגנטינאי לקרית שמונה שם, תחת מאמנו הנוכחי, הפך משחקן אלמוני לקשר מבוקש. יכולת טובה שלו גם תמנע מהאקסית לכבוש וגם תעזור להפועל לבסס את השליטה במרכז המגרש.

תמיר כחלון עירוני קרית שמונה. אדריאן הרבשטיין
שם המשחק: יציבות. כחלון/אדריאן הרבשטיין

הרכבים משוערים

עירוני קרית שמונה: גיא חיימוב, עודד אלקיים, מתן אוחיון, קאסיו פרננדס, חן דילמוני, מינדאוגאס פאנקה, וובה בראון, אדריאן רוצ'ט, דרקו טאסבסקי, תמיר כחלון, אחמד עאבד (ברק בדש).

הפועל תל אביב: בוריס קליימן, אוראל דגני, ברנקו איליץ', יורחן קולין, ליאור לוי, בריאן חרסיסיץ', רועי גורדנה, גילי ורמוט, ישראל זגורי (רמזי ספורי), עומר דמארי, איתי שכטר.


עירוני קרית שמונה בוואלה! ספורט

הפועל תל אביב בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully