וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בית"ר ירושלים: אבנר קופל סיכם עם ספונסר משני

29.7.2013 / 18:02

קבוצת פרי תעביר למועדון 600 אלף שקל. טביב: "חשוב לנו שגופים מכובדים יצטרפו". אוהדים קיבלו את השחקנים בנתב"ג

בית"ר ירושלים קיבלה הבוקר (שני) בשורה חיובית מאגף השיווק, כשאבנר קופל, איש השיווק והמיתוג החדש של המועדון, סיכם עם קבוצת "אלדד פרי", שעוסקת בנדל"ן וביזמות עסקית, על שיתוף פעולה כספונסר משני של הקבוצה לעונה הקרובה תמורת כ-600 אלף שקל.

במסגרת ההסכם, תקבל החברה חשיפה על גב החולצות של הקבוצה, פרסום במערכת הלדים האלקטרונית במסכי איצטדיון טדי ועל שלטי הראיונות. אלדד פרי מסר: "אנו מאמינים כי הדרך החדשה אליה יוצאת בית"ר ירושלים תוביל אותה לעתיד מזהיר כפי שראוי לקבוצה עם עבר ומורשת מפוארים. קבוצת אלדד פרי רואה בשיתוף פעולה זה מהלך לטווח ארוך".

אלי טביב הבעלים של בית"ר ירושלים. נועם מושקוביץ
עדיין מחפשים ספונסר ראשי. אלי טביב/נועם מושקוביץ

אלי טביב אמר: "חשוב לנו שגופים עסקיים מכובדים ויוקרתיים כמו 'אלדד פרי' יצטרפו למועדון בית"ר ירושלים. אנו מצידנו נעשה הכל כדי ששיתוף הפועל העסקי-חברתי יוביל את המועדון להישגים נוספים". כעת מתפנה קופל לחפש ספונסר ראשי לקבוצה. בבית"ר טוענים כי לקופל יש הצעות מספונרים בסדר גודל של מיליון שקל, אך הוא מחפש ספונסר בקנה מידה של 2 מיליון שקל ומאמין שיעשה זאת בשבועות הקרובים.

בצד המקצועי הדברים פחות אופטימיים. בית"ר תנחת היום בארץ אחרי מחנה אימון של 11 יום בברלין, והלחץ במועדון גובר מיום ליום. נראה כי החל מהיום יגבירו טביב ורביבו את קצב המשא ומתן עם השחקנים מתוך רצון לראות בשבועיים הקרובים ארבעה-חמישה שחקנים חותמים בקבוצה, ביניהם קובי מויאל וחן עזריאל. גורם בבית"ר סיכם זאת ואמר: "ברור לנו שבלי שחקנים מכירת המנויים לא תתעורר, אנחנו רוצים שתהיה קבוצה טובה ואין לנו יותר מדי זמן".

הערב שבה הקבוצה ממחנה האימון בגרמניה. כ-50 מאוהדי הקבוצה קיבלו את השחקנים בנמל התעופה בן גוריון וליוו אותם בשירי עידוד.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully