וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בית"ר ירושלים חידשה את המו"מ עם חריסטוב

19.7.2013 / 13:48

הקבוצה ממשיכה במאמצים להחתים חלוץ וכבר פנתה לקבוצתו של הבולגרי. הרוש ביציאה למחנה האימונים: "לא כיף לצאת ככה"

אימג'בנק GettyImages

בית"ר ירושלים יצאה הלילה (בין חמישי לשישי) למחנה אימונים בין 11 יום בברלין. האווירה בקרב השחקנים והצוות המקצועי מעורבת - מצד אחד ישנו סיפוק מעצם העובדה שהקבוצה יוצאת למחנה אימונים, מה שהיה בסימן שאלה כמעט בכל קיץ בשנים האחרונות, אך מנגד הקבוצה יוצאת עם סגל חסר מאוד, למחנה שנסגר ברגע האחרון ולא איפשר לקבוע עם יריבות אימון ראויות ואווירה של חוסר וודאות לגבי עתיד הסגל. מי שלא יצאו עם הקבוצה הם קובי מויאל, חן עזריאל ואבירם ברוכיאן שלא סיכמו את תנאיהם בקבוצה.

בבית"ר ירושלים עושים מאמצים להתחזק בחלוץ זר איכותי והיום חודש המו"מ עם החלוץ הבולגרי ונטסיסלב חריסטוב , שעל מועמדותו פורסם לראשונה בוואלה! ספורט. חריסטוב שייך לברואה סטארה זגורה, שהובסה אתמול 4:1 על ידי הפועל תל אביב בסיבוב המוקדמות השני של הליגה האירופית. הוא הבקיע את השער לרשת דני עמוס, ומחזיק בחוזה לשנתיים נוספות. בית"ר כבר פנתה גם לברואה בנוגע לדמי ההעברה שכרגע עומדים על 200 אלף יורו.

חריסטוב הגיע לברואה בחלון ההעברות של חודש ינואר וכבש בחצי עונה שלושה שערים. לפני כן, הבקיע 10 שערי ליגה ב-38 הופעות בעונה וחצי במדי צ'רנומורץ בורגאס. השחקן גדל בלוקומוטיב סופיה ומעולם לא עזב את בולגריה.

שחקני בית"ר ירושלים אריאל הרוש, שי חדד, סטיבן כהן. דרור פיקלני
"טוב שיצאנו למחנה". אריאל הרוש/דרור פיקלני

אריאל הרוש אמר לפני ההמראה: "לא הכי כיף ולא הכי אידיאלי לצאת ככה למחנה אימונים, אבל זה המצב כרגע. יוצאים קצת עם קשיים, עם שחקנים שלא חתומים וקצת באסה לצאת ככה, אבל טוב שיצאנו למחנה. זה חשוב מאוד לקבוצה להמשך העונה, כי אנחנו יודעים שזה פוגע בנו להתחיל את הליגה בלי מחנה אימונים. אני מקווה שכל מי שצריך לחתום בקבוצה יחתום בסופו של דבר והכל יסתדר ונתחיל להתעסק כבר בכדורגל.

שי חדד הוסיף: "אני בטוח שכולם במועדון מודעים לזה שהסגל שיוצא עכשיו הוא לא יהיה הסגל הסופי שיפתח את העונה, נהיה חייבים להתחזק בעוד כמה שחקנים ואני מקווה שזה יהיה כמה שיותר מהר".

עדכון ראשון: 7:04

sheen-shitof

פתרון עוצמתי לכאב

טכנולוגיה מהפכנית לטיפול בכאבים אושרה ע"י ה-FDA לשימוש ביתי

בשיתוף Solio
אלי כהן מאמן בית"ר ירושלים. דרור פיקלני
אלי כהן/דרור פיקלני
דוד רביבו שחקן בית"ר ירושלים. דרור פיקלני
דוד רביבו/דרור פיקלני

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully