וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בית"ר: "צריך לתת לצ'צ'נים חופש גם אם הם לא יחזרו"

19.3.2013 / 12:43

שחקנים מרחמים על סדאייב וקאדייב: "הם איבדו את החשק, סדאייב עוד יילך מכות עם האוהדים". גאידמק זעם על ההפגנה

מגד גוזני

החשש בבית"ר ירושלים מהמאבקים בתחתית הפך לשיחת היום בקרב השחקנים. בקבוצה חוששים כי במצב הנוכחי יהיה לקבוצה קשה מאוד להישאר בליגה, וחלק מהשחקנים אמרו בגלוי: "יש פה אווירה שלא דומה לשנים אחרות שהיינו בתחתית. כבר לא רואים ירידת ליגה כאסון וזה הדבר הכי קשה שיש כאן. שחקנים מותשים משנים של מאבקים בתחתית והמשבר של העונה הנוכחית גמר אותם לגמרי".

שחקנים גם דיברו על רצונם של ג'יבראיל קאדייב וזאור סדאייב לצאת לחופשת מולדת ואמרו: "צריך לתת להם חופש, הם סובלים ואיבדו את החשק לכדורגל. הם 24 שעות עם מאבטח ורואים את ההתמרמרות והעצבים שלהם מיום ליום. אם סדאייב היה עולה למחצית השנייה הוא היה מקבל אדום ובקצב הזה הוא גם יילך מכות עם אוהדים. הוא כבר בשלב שעוד מעט הוא לא יוכל לשלוט בזה. צריך להודות באמת - הם מרגישים שכל המצב והאווירה בגללם. הם לא רוצים להיות כאן יותר ואומרים את זה גם למי שהם מדברים איתו, צריך לכבד אותם".

ברנאר אוננגה שחקן הפועל רמת גן מול זאור סדאייב שחקן בית"ר ירושלים. קובי אליהו
"הם לא רוצים להיות כאן יותר". סדאייב/קובי אליהו

"הכל כרגע ממשיך כרגיל ומצפים שדברים ישתנו", אמר אחד השחקנים. "אבל לא מבינים שזה כנראה לא הולך לקרות. תמיד אמרו שבית"ר מעל הכל, אז שכל מי שאחראי ומקבל החלטות, מאיציק קורנפיין ועד הדירקטוריון, יחליט מה עושים כדי לשנות את המצב הזה. הכתובת על הקיר - באווירה הזאת ובלי הקהל אנחנו רחוקים עוד הפסד או שניים מלאבד את כל הכוחות ולרדת ליגה. זה לא דומה לשנים קודמות, אז הקהל הרים את הקבוצה. מכל המחלוקות האלה המועדון הזה יתעורר עוד חודש וחצי בליגה הלאומית".

הבעלים ארקדי גאידמק זעם על הפגנת אוהדי הקבוצה ליד ביתו בהרצליה, ולקראת נחיתתו בארץ ביום רביעי הוא ממשיך לשדר שלא יסייע כלכלית לקבוצה. יחד עם זאת, על גאידמק מופעלים לחצים כבדים מצד ראש העיר ניר ברקת ורק לאחר שהשניים ייפגשו והבעלים ישמע כיצד מתכוון ראש העיר לסייע לו הוא יקבל החלטה סופית. אגב, ברקת מקבל לאחרונה עצות מאנשיו לפיהן עליו להתרחק מבית"ר בתקופה שלפני הבחירות לראשות העיר, מכיוון שהעיסוק בענייני הקבוצה עשוי לפגוע בו.

sheen-shitof

פתרון עוצמתי לכאב

טכנולוגיה מהפכנית לטיפול בכאבים אושרה ע"י ה-FDA לשימוש ביתי

בשיתוף Solio
2
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully