וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בית"ר ירושלים: מחאה ללא קריאות גזעניות

2.2.2013 / 21:15

ארגון אוהדי הקבוצה הוציא אגרת, בה ביקש מהאוהדים להביע את מחאתם על החתמת סדאייב וקאדייב בדרך אחרת

צילום: עומר מירון, עריכה: מיכאל ברגמן

לבית"ר ירושלים מחכה משחק ליגה מאוד משמעותי מחר (ראשון) ברמת השרון. זהי יהיה משחק שהמנצחת תשיג יתרון משמעותי לזכות בכרטיס לפלייאוף העליון בסיום העונה הסדירה. אך עבור הגרעין הקשה של האוהדים זהו פרט שולי כרגע בעקבות הגעת שני השחקנים הצ'צ'נים ממוצא מוסלמי זאור סדאייב וג'יבראיל קאדייב.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
עוד משחק נפיץ. אוהדי בית"ר/מערכת וואלה!, צילום מסך

בארגון האוהדים ה'לה פמיליה' הצטיידו במספר עורכי דין, ביניהם פעיל הימין איתמר בן גביר וארי שמאי, ומתכוונים לערוך את המחאות בצורה חוקית על מנת למנוע מעצרים של חברי הארגון. בארגון אמרו היום: "ברור לנו שיש כאן הוראה לנקות את היציע ולא ניפול בפח הזה. מעכשיו אנחנו מוחים כנגד הנהלת המועדון על פעולה שנעשתה במכוון כנגד האוהדים בכדי לפגוע בהם. לא יהיו קריאות גזעניות, אבל גם לא יהיה עידוד וזה בלשון המעטה. הקבוצה תינזק וכואב לנו, אבל למען העתיד זה צעד שהיינו חייבים לעשות".

בהודעה שהוציא הארגון נאמר: "מהיום ועד להודעה חדשה הארגון הפסיק את התמיכה בקבוצה. הארגון רואה את הנהלת הקבוצה כהנהלה שבגדה באוהדים המסורים ביותר ובאוהדים רבים נוספים ועשתה צעד חסר כל טעם, שאין בו טובת בית"ר. הכל כדי לרצות את האויבים שלנו בתקשורת ולקידום עסקים אישיים ואינטרסים פרטיים של יושב הראש והבעלים. הארגון קורה לכם להמשיך במחאה במשחקי הקבוצה הכוללת חוסר עידוד, שריקות בוז וכמובן המשך המחאה נגד ארקדי גאידמק ויושב ראש הקבוצה איציק קורנפיין. חשוב לא לקרוא קריאות גזעניות".

יש לציין כי ארבעה אוהדים כבר נעצרו עד עתה בשל החזקת השלטים ביציע המזרחי במשחק נגד בני יהודה, אך שניים כבר שוחררו. שלושה אוהדים שהובאו בפני שופט היום הורחקו מהמגרשים. שניים לשנתיים ואחד נוסף לשנה וחצי וייאלצו להתייצב במשטרה בזמן המשחקים. בעקבות הצטיידות האירגון בעורכי דין, גם במשטרה יתכוננו אחרת לאירועים ויוגברו מערכות הצילום בקרב אוהדי בית"ר, כמות השוטרים הסמויים והיד הקשה. כבר ברמת השרון מתכנן מרחב ירקון להתפרס גם ביציע וגם מחוצה לו על מנת למנוע קריאות גזעניות.

במרחב ירקון אמרו: "אנחנו רוצים שהמשחק יעבור בשלום אבל כדאי לאוהדי בית"ר להעביר את המסר שקריאות גזעניות במיוחד אצלהם זה משהו שלא יתקבל בשום מקרה וכל קריאה הכי קטנה אנשים יסיימו במעצר. גם אלימות כלפי ראשי בית"ר משמעותה דומה, תהיה מחר אפס סובלנות לכל אירוע שיחרוג מהמותר".

עו"ד איתמר בן גביר הודיע כי אוהדי בית"ר מתכוונים לתבוע את איתן מזרחי. בן גביר ההגיש לשופט קלטת שבה, לטענתו, נראה איתן מזרחי תוקף אוהדים שקיללו את איציק קורנפיין: "לא ייתכן שבחסות העליהום על בית"ר יבוצעו מעשים לא חוקיים, כמו מעצרי שווא ותקיפה של אוהדים. גם לאוהדי בית"ר ירושלים יש זכויות".

הצעה שאסור לפספס

התקדמו לדור הבא של ברי המים של תמי4: קטנים יותר, חכמים יותר

לכתבה המלאה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully