וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ליגת העל: הפועל חיפה ניצחה את בני יהודה 1:2

מערכת וואלה! ספורט

5.1.2013 / 19:51

קבוצתו של ניר קלינגר השיגה את ניצחונה השני העונה. גלושצ'ביץ' (1) ואבידור (73) כבשו, גלבאן (25) צימק זמנית

one

אחרי שבעה משחקים ללא ניצחון, אחרי ששקעה עמוק מתחת לקו האדום, ואחרי שחטפה שישה שערים ממכבי תל אביב במחזור הקודם, חזרה הערב (שבת) הפועל חיפה לחיים, כשרשמה ניצחון שני בסך הכל העונה עם 1:2 גדול בבית על בני יהודה. ניר קלינגר שוב שמע את האוהדים קוראים לו להתפטר, אבל קיבל מנת חמצן הכרחית בדמות שלוש נקודות יקרות, וראה את קבוצתו חוזרת למאבק ההישארות בליגה. הקבוצה של דרור קשטן, לעומת זאת לא הצליחה להמשיך את המומנטום מהניצחון על הפועל תל אביב, ושוב איבדה נקודות במאבק על המקום השלישי.

שחקני הפועל חיפה חוגגים. קובי אליהו
סוף סוף יכולים לחגוג. הפועל חיפה/קובי אליהו

כאמור, אוהדי הפועל חיפה שהגיעו הערב לקרית אליעזר הקדישו את הדקות שלפני המשחק להגיד בדיוק מה שהם חושבים על מאמנם, ניר קלינגר, וקראו לו שוב ושוב להתפטר, אלא שמהרגע שהשחקנים עלו אל הדשא, הקריאות הפכו לחגיגות, לאחר שולדימיר גלושקביץ' העלה את המארחים ליתרון כבר אחרי דקה אחת. חיפה לקחה צעד אחורה לאחר השער ואיפשרה לקבוצה של דרור קשטן להיכנס לעניינים, ועל כך היא שילמה ביוקר בדקה ה-25, כשרואש נגע בידו ברחבה, וגלבאן השווה מהנקודה הלבנה.

חיפה ידעה כי אם היא מתשיך להתגונן היא לא תצא אפילו עם נקודה אחת, ועלתה למחצית השניה נחושה הרבה יותר. אבידור וגלושצ'ביץ' לחצו את שערו של איינוגבה, שמצידו הצליח לשמור על התוצאה, זאת עד הדקה ה-73. אבידור ירה טיל נהדר, הכניע את שוער האורחים, ועד לסיום הצליחו המארחים לשמור על הניצחון המדהים. חיפה משיגה את הנקודות, אבל אולי חשוב מכך, שוברת את הרצף הנוראי בו היתה שרויה, ואולי עכשיו תצליח לצאת מכאן לדרך חדשה. ובני יהודה? היא שוב לא מצליחה להמשיך בקו אחיד, ותנסה להתאושש במחזור הבא מול רמת השרון.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

איך הופכים אריזת פלסטיק לעציץ?

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר
שחקן הפועל חיפה אושרי רואש נוגע בידו ברחבה מול בני יהודה. קובי אליהו
נגע בבירור בידו. רואש גורם לפנדל/קובי אליהו

מחצית ראשונה

דקה 1: שער! לא ייאמן, המארחים מכים כבר בתוך שישים שניות! רן אבוקרט שלח כדור מצויין היישר אל ולדימיר גלושצ'ביץ' שלא התבלבל מול איינוגבה וקבע 0:1 להפועל חיפה.

דקה 14: אחרי פתיחה נהדרת, המשחק נרגע ואף אחת מהקבוצות לא מצליחה לייצר מצבים.

דקה 25: שער! רואש נגע בידו ברחבה, בני יהודה קיבלה פנדל, ופדרו גלבאן לא התקשה להכניע את דרשלר, 1:1.

דקה 32: הזדמנות נהדרת לבני יהודה, כשעוז ראלי פרץ טוב באגף הימני, שלח כדור רוחב לגלבאן שעמד חופשי וירה היטב, אבל קאלה הדף מצויין.

דקה 40: האורחים עדיין שולטים, אבל הגשם מקשה על המשחק, ושחקניו של קשטן לא מצליחים לתרגם את המצבים לשער.

שחקן בני יהודה פדרו גלבאן בועט פנדל. קובי אליהו
הרים את הרשת. גלבאן משווה/קובי אליהו

מחצית שניה

דקה 47: כמעט שער להפועל חיפה! יובל אבידור עקף את המגן שלו בתוך הרחבה ובעט מצויין אבל הכדור ננעץ בקורה.

דקה 53: ההזדמנות הטובה ביותר של חיפה, מאז השער! אבוקרט הגביה כדור אל הרחבה, אבידור הסיט לאחור בנגיחה, וגלושצ'ביץ' מארבעה מטרים בעט חלש היישר אל ידיו של איינוגבה. איזה פספוס.

דקה 56: החמצה גדולה גם מהצד השני! אחרי ערבוביה ברחבה, הגיע הכדור אל פדרו גלבאן שנגח היטב, אך ברקוביץ' הרחיק מקו השער. זה היה קרוב.

דקה 72: רן אבוקרט הגביה אל הרחבה, שם ניצב ולדימיר גלושצ'ביץ' שנגח מקרוב אבל איינוגבה הדף לקרן.

דקה 73: שער! הפועל חיפה חוזרת להוביל! אבידור התקדם ללא הפרעה, ומ-25 מטרים בעט כדור מצויין אל הפינה השמאלית, איינוגבה הצליח רק לגעת בכדור בדרכו אל הרשת. 1:2 להפועל חיפה.

דקה 80: הזהובים לא הצליחו להגיע לשערו של קאלה, השעון התחיל לשחק לטובתם של המארחים שנאבקו לשמור על התוצאה.

דקה 91: אמיר עגייב הגיע למצב קורץ בתוך תוספת הזמן, אבל מ-7 מטרים בעט גרוע החוצה.

שחקן הפועל חיפה יובל אבידור חוגג שער. קובי אליהו
כמה שזה מתוק. אבידור חוגג ניצחון גדול/קובי אליהו

הפועל חיפה: קאלה דרשלר, סטפן דנקוביץ', אושרי רואש, דושאן ברקוביץ', דנילו ניקוליץ', יוסי דורה, גל אראל, גיא צרפתי (מהראן לאלה, 72), רן אבוקרט, יובל אבידור (עאהד עזאם, 87), ולדימיר גלושצ'ביץ' (שלומי אזולאי, 90).

בני יהודה: דלה איינוגבה, איציק עזוז, גל כהן, אביב חדד, כפיר אדרי, קסטוטיס איבשקביצ'יוס, סתיו פיניש (שלו מנשה, 53), עוז ראלי (אמיר עגייב, 72), פדרו גלבאן, ננאד מרינקוביץ', אדם הרפקה (גיל יצחק, 84).

גכדגכדגכדגכדגכדגכדגכדגכדגכ. קובי אליהו
סוף סוף יכול לחייך. קלינגר/קובי אליהו

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully