וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל חיפה: אמנון רז עשוי לייעץ לשי כהן

26.10.2012 / 12:08

יו"ר ארגון המאמנים נפגש עם איש העסקים המעוניין להשקיע במחלקת הנוער של המועדון. כץ: "רואים שהוא חדור מוטיבציה"

ברני ארדוב

איש העסקים שי כהן, המעוניין להשתלב כשותף במחלקת הנוער של הפועל חיפה, נפגש עם המאמן אמנון רז וביקש ממנו לדעת מה לדעתו צריכה מחלקת הנוער של חיפה כדי להפוך לאחת מהמחלקות המובילות בארץ. כזכור, רז משמש כיו"ר ארגון המאמנים, ובעבר עבד כבר בחיפה כמו גם במחלקות הנוער של בית"ר ירושלים והפועל תל אביב.

בפגישה ביקש כהן מרז, שאימן אותו בעבר, להבין מה לא עובד במחלקת הנוער של חיפה ומה צריך לעשות כדי לשפרה, כאשר רז חשף בפניו את תורתו לגבי בניית מחלקת נוער איתנה. גורמים בכירים במועדון אמרו כי הבעלים יואב כץ מודע לפגישה בין כהן ובין רז ובירך עליה, ואמר כי רואים שכהן מגיע חדור מוטיבציה לתרום למועדון.

עם זאת, בפגישה לא דובר על הצעת עבודה לרז, כשבסביבתו של כהן אמרו כי אם אכן ייכנס כשותף במחלקת הנוער הוא צפוי להציע לרז לשמש כיועץ האישי שלו בכל העניינים המקצועיים ולא לקחת תפקיד רשמי במועדון. יצויין כי למרות המהלכים של כהן עדיין אין סיכום רשמי על הצטרפותו. "בואו נשים דברים בפרופורציות", אמר גורם בכיר בקבוצה. "לא מדובר במישהו שייכנס וישקיע עשרות מיליונים ישר במחלקה, אך מדובר במישהו שרוצה לעזור ואנחנו מקווים שלא כמו בפעמים הקודמות בהן דובר על שיתופי פעולה, הפעם המהלך יושלם וכהן יהיה חלק מהמערכת".

הגשם העז שירד היום באיזור גרם להצפות וגרם לביטול האימונים של קבוצות מחלקת הנוער.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully