וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אבוקסיס: "שביט ואני דיברנו, לא רוצה לדבר על ההמשך"

הפועל ת"א נחתה בארץ אחרי התיקו מול אקדמיקה, המאמן על יחסיו עם עוזרו: "תנו לנו לעבוד, לא מתעסקים במה שמסביב"

אחרי ה-1:1 הדרמטי בליגה האירופית ביום חמישי נגד אקדמיקה, הפועל תל אביב נחתה היום (שישי) בארץ. משחקם של האדומים בליגה נגד בית"ר ירושלים נדחה ל-29 באוקטובר, ועל כן הקבוצה תזכה למנוחה ארוכה יותר מהרגיל.

עם הנחיתה התייחס יוסי אבוקסיס, מאמן הפועל תל אביב שהעביר את משחקו השני בקבוצה, ליכולת של שחקניו, ואמר: "שיחקנו מול קבוצה טובה שלא הפסידה עדיין בליגה הפורטוגלית, ומשחקת בליגה חזקה מאוד. המשחק שלנו היה הרבה יותר טוב מהמשחק מול סכנין, וזו התקדמות מבחינתנו. יש לנו עוד המון מה לשפר ועבודה חדה לפנינו. הפגרה באה לנו בזמן טוב וכעת נעבוד על כל עמדה במגרש כדי שניראה כמו הפועל תל אביב שאנחנו רוצים להיות".

אבוקסיס כמובן נשאל על יחסיו הטעונים עם עוזרו שביט אלימלך, ואמר על כך: "הייתה לי שיחה עם שביט. כמובן שמה שדיברנו יישאר בינינו. תנו לנו לעבוד, יש לנו הרבה עבודה בקבוצה ואנחנו מתעסקים בזה ולא במה שקורה מסביב. כל שבוע אתם מוצאים משהו אחר לדבר עליו, פעם זה הנבחרת ועכשיו זה שביט".

על עתידם של השניים סירב אבוקסיס להתחייב, ואמר: "אני לא רוצה לדבר על ההמשך. אני לא רוצה להגיד כרגע דברים שאחר כך תתפסו אותי במילה. התחלנו לעבוד יחד, אנחנו מכירים את המערכת ביחד, וצריכים ללמוד אותה, בייחוד אני. אנחנו מדברים בינינו".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully