וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סלליך חתם בקריית שמונה, חיפה תקבל 50 אלף יורו

20.8.2012 / 15:16

עכשיו זה רשמי: השחקן האריך את חוזהו במכבי חיפה והושאל לקבוצה של גילי לנדאו. עסקת רכישת תורג'מן קרובה לסיכום

צילום ועריכת וידאו: דרור פיקלני

צפו בתגובות מכבי חיפה לאחר ה- 0:6 על בני סכנין

לאחר שהציעה 1.5 מיליון שקל עבורו, נשיא מכבי חיפה יעקב שחר נפגש עם היועץ המקצועי של בית"ר טוברוק, שלמה שרף, לגבי רכישת החלוץ אלון תורג'מן. ההערכה היא כי מחירו של החלוץ ינוע סביב מיליון וחצי - שני מיליון שקלים, זאת לאחר שטוברוק דרשה סכומים גבוהים יותר. תורג'מן (21), שהבקיע את שער הבכורה שלו העונה במחזור האחרון, כבש שבעה שערים בעונה שעברה למרות שבחלקים רבים מהעונה לא נחשב לשחקן הרכב. לפני שנתיים הוא כבש שמונה שערים בהפועל פתח תקוה, לאחר שעבר אליה מטוברוק, בה סיים כמלך השערים עם 17 שערי ליגה. בחיפה ציינו כי השחקן עבר בבקרת השחקנים בטופס העברה ולא בטופס השאלה, מתוך הנחה שהעסקה תיסגר בקרוב.

כפי שפורסם אתמול בוואלה! ספורט, החלוץ סינטאיהו סלליך יעבור לקריית שמונה, לאחר שמכבי חיפה השיבה על מכתבו מסוף השבוע ואפשרה לו, בהתאם לבקשתו במכתב, לעבור לשורות האלופה. סלליך חתם היום על חוזה לעונה אחת בקריית שמונה כשקודם לכן הוא חתם על חוזה לשנתיים נוספות במכבי חיפה. כזכור, הבוקר התגלעו פערים בין הצדדים, כשסלליך הודיע כי הסכומים שהוצעו לו במסגרת השנה השלישית והרביעית בחוזה עליו חיפה דרשה שיחתום, שונים. מתברר כי על פי החוזה חיפה לאלופה, קריית שמונה תעביר 50 אלף יורו תמורת השאלת השחקן, סכום חסר תקדים במונחים של השאלה.

ככל הידוע, איזי שירצקי הסכים להעביר את הסכום לחיפה תמורת הבטחה שסלליך ישחק אצלו, זאת מאחר ומספר קבוצות אחרות היו מעוניינות בשחקן. יש לציין כי חיפה ביקשה מקריית שמונה שלא לשתפו במשחקים מולה העונה.

תורג'מן וימפולסקי באוסטריה (דוד בזק). מכבי חיפה
יחתום סוף סוף בחיפה? תורג'מן/מכבי חיפה

שחקן אחר לו הוצע חוזה ארוך טווח הוא מוחמד גדיר, שבמכבי חיפה רוצים שיעבור לבוורן הבלגית. אתמול שוחח מאזן גנאים עם שחר וביקש ממנו להתחשב במצבה המקצועי של סכנין. ייתכן ובעקבות היחסים בין שני המועדונים, הצדדים ימצאו דרך להשאירו בארץ. יש לציין כי חיפה כבר הסכימה על גובה דמי ההשאלה עם בוורן, אך החלוץ טרם סיכם שם את תנאיו ועשוי לבקש שדרוג גם ביחס לחוזה החדש.

החלוץ שלומי אזולאי הודיע אתמול (ראשון) כי הוא מתכוון להיאבק על מקומו בהרכב, אך עדיין לא מן הנמנע שיעבור לבני יהודה. העובדה שעטר אמור לפתוח אם אחד מבין החלוצים ויאם עמאשה או דינו אנדלובו, ולא עם שניהם יחד, אמורה לעזור לאזולאי במאבק על ההרכב. גם איציק כהן נמצא חזק בתוכניות של הזהובים, שהסגל שלהם כרגע מונה שני בלמים בלבד לאחר עזיבת דן מורי. הבלם סארי פלאח רוצה לעבור לואסלוי הרומנית או לאא"ק לרנקה של רן בן שמעון ובימים הקרובים יתבשר לאן יעבור. גם קבוצות מישראל על הפרק, כשבני יהודה כבר גילתה עניין.

שחקן מכבי נתניה פיראס מוגרבי. ברני ארדוב
עסקת העברתו לחיפה תקועה? פיראס מוגרבי/ברני ארדוב

מוגרבי וקשר זר יצטרפו?

עסקת החתמתו של פיראס מוגרבי כלל לא התקדמה אתמול, לאחר שבמכבי נתניה טענו כי הירוקים לא יצרו עמם קשר. בפגישה שהתקיימה בסוף השבוע המשיכה נתניה לדרוש שני מיליון שקל תמורת השחקן ובחיפה הבהירו שלא יעבירו סכומים כאלה. כעת ברור כי עסקת העברתו של סלליך לנתניה לא תתבצע, מה שלא יאפשר הפחתה מקסימלית של דמי ההשאלה. מוגרבי שוקל פניה לוועדה למעמד השחקן שתקבע את מחירו ובחיפה מאמינים שאם זה יקרה, דמי ההשבחה יעמדו על מיליון- מיליון ורבע שקלים. ללא קשר, עטר ינסה לצרף בימים הקרובים קשר זר נוסף, שיתחרה עם תמיר כהן, שמגלה מאז מחנה האימונים יכולת מצוינת, על חולצת ההרכב.

המגן טאלב טואטחה טרם סיכם סופית על חוזה לשלוש שנים, בגלל סעיף טכני שבמכבי חיפה מנסים לענות לו. במועדון מעריכים שהחתימה תתבצע במהלך הימים הקרובים. במועדון העריכו את יכולתו של טואטחה במשחק האחרון וקראו אתמול לאוהדים להפגין מסרים אוהדים כלפי השחקן. חיפה תחזור אחר הצהריים להתאמן ותתכונן למפגש המסקרן ביום שני מול מכבי תל אביב.

במכבי חיפה הודיעו היום כי טרם ידוע היכן התקיים המשחק מול מכבי תל אביב ביום שני, אבל ייתכן שהמשחק יתקיים בבלומפילד ומספר הכרטיסים יהיה מוגבל. לפיכך, במועדון החליטו לערוך הגרלה בין בעלי המינויים על הזכות לרכוש כרטיס למשחק. ההגרלה תיערך ביום חמישי והזוכים יקבלו הודעה על כך.

עדכון ראשון: 20.8.2012, 10:08

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully