וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עודד קטש: "רוצים לסיים את ההופעה באירופה בכבוד"

19.12.2011 / 23:01

מאמן ירושלים דורש ניצחון על ציבונה זאגרב (21:00, אין שידור), במשחק שלא יקבע דבר ביורוקאפ: "נתכונן כמו לכל משחק"

לאחר שהודחה בשבוע שעבר מאירופה, תתמודד מחר (שלישי, 19:30, ספורט5) הפועל ירושלים מול ציבונה זאגרב בקרואטיה במסגרת המחזור האחרון של שלב הבתים ביורוקאפ. למרות שמדובר במשחק חסר חשיבות, הצוות המקצועי הבהיר לשחקנים "להגיע דרוכים ולא לזלזל במשחק". ירושלים, שנחתה הבוקר בזאגרב, תסיים את הסיבוב הראשון בליגה מול מ.כ. הבקעה בשני הבא , עם הופעת בכורה של הרכש החדש דימיטרי מקיימי.

"המשחק מול זאבגרב כבר לא ישנה כלום בבית האירופאי שלנו", הודה מאמן הקבוצה עודד קטש, אך הוסיף: "למרות זאת אני דורש מהשחקנים שלי את מלוא הרצינות, להיות מקצועניים עד הסוף ולהביא ניצחון. אנחנו רוצים לסיים את ההופעה שלנו במפעל האירופאי בכבוד ונעשה הכל בשביל לנצח. התכוננו למשחק מול זאגרב כמו לכל משחק אירופאי וכך גם ההתייחסות שלנו. חשוב לנו לחזור עם ניצחון להמשך הדרך בליגה".

דן גרונפלד הוסיף: "לא קל להגיע למשחק שלא קובע דבר , אבל אנחנו באים לכל משחק, חשוב יותר וחשוב פחות, בכדי לנצח. אנחנו רוצים לנצח עבור המועדון והאוהדים, נרצה לסיים את הקמפיין האירופאי על הצד הטוב ביותר ולחזור להתמקד בליגה ובגביע בישראל".

מנגד, ציבונה ספגה תבוסות בפתיחת העונה, אולם היתה קרובה לנצח לנצח בשני המשחקים האחרונים שלה ביורוקאפ - מול דונייצק בבית (הפסד בשתי נקודות) ואפילו מול גראבלין בחוץ (4 הפרש). השחקנים הבולטים הם הגארדים בראיין צ'ייס ודאבור קוס, הפורוורדים אנטואן ברבור ומארין רוזיץ' והסנטר אנדריאה זיזיץ'.

כדורסל בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully