וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל ת"א - הפועל ב"ש: גורדנה צפוי להיעדר כ-3 שבועות

קשר האדומים נפגע לפני המשחק. קשטן: "הם יילחמו על כבודם". דובב גבאי יחזור להרכב האורחת (ד', 19:45, ספ' 1 ו-HD)

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

טריוויה

* מאז שחזרה הפועל באר שבע לליגת העל לפני שנתיים עדיין לא הצליחה לקחת נקודה אחת מהפועל תל אביב בארבעה משחקים שקיימו שתי הקבוצות.

*באותם ארבעה משחקים כבשה האדומים מתל אביב כ-13 שערים לרשתה של באר שבע יותר משלושה שערים למשחק בממוצע.

*בעונה שעברה הפועל תל אביב כבר במחזור הרביעי עם 11 שערי זכות, זאת ללא כיבוש במשחקה הראשון מול הפועל חיפה. העונה הפועל עם 8 שערים כאשר מחצית מהם כבשה במחזור הראשון מול מכבי פתח תקוה.

* להפועל תל אביב יש מאזן מדהים מול האדומים מבירת הנגב. באר שבע לא ניצחה אותה ב-16 השנים האחרונות בבלומפילד ובעשרה משחקים בהם אירחה היא ניצחה בתשעה. התיקו היחיד הושג בדצמבר 1997.

* שימו לב למאזן השערים בין הקבוצות במשחקים בתל אביב: 21:6 להפועל. זה כבר כמעט משפיל.

מפתחות והכנות

הפועל תל אביב:

הפועל תל אביב סיימה את הכנותיה לקראת המשחק מול הפועל באר שבע. במהלך האימון תוקל רועי גורדנה על ידי אביחי ידין וספג מכה חזקה בקרסול. גורדנה צפוי להיעדר כשלושה שבועות. באסיפת הקבוצה אמר קשטן לשחקנים: "אני מרוצה מאוד מהמשחק מול הפועל עכו. היו לנו מהלכי כדורגל יפים והתפקוד של עומר דמארי, טוטו תמוז והקישור כולו היה טוב. אנחנו צריכים לבוא מרוכזים כי באר שבע יבואו להילחם על כבודם אחרי ארבעה הפסדים ברציפות. חשוב לא להקל ראש במשחק".

גורדנה המשיך לבית החולים ויעבור צילום רנטגן, אז תתברר חומרת פציעתו. מעבר לכך, המאמן דרור קשטן, שמודע לעומס הרב על שחקניו, בינתיים לא מתכוון לערוך שינויים בהרכב שפתח מול עכו ביום ראשון. המשמעות היא שהקפטנים שי אבוטבול ו-וואליד באדיר יחכו על הספסל, ואילו מחמוד עבאס, אביחי ידין ומריו פצ'אלקה ימשיכו לקבל קרדיט בהרכב. עבאס, מירקו אורמוש וידין, שסחבו פציעות קלות מהמשחק מול עכו, כשירים.

בהפועל מרוצים מאוד מהיכולת שהציגה הקבוצה בעכו וכרגע, ועל אף דרישותיו של קשטן, אין בכוונת ההנהלה לחזק את הקבוצה, אך הפסד לבאר שבע יכול לגרום לבעלים אלי טביב לשנות את דעתו.

הפועל באר שבע:

הקשר הקרואטי של קבוצת ארקה גאדינה הפולנית, דניס גלאבינה (25), נחת בישראל וערך אימון ראשון במדי הפועל באר שבע. גם הקשר היהודי ממוצא הולנדי בן ואן דה קאסל (21), הגיע לאימון והשניים יחתמו בכפוף להחלטה של ניר קלינגר.

מהסגל של קלינגר לקראת המשחק מול הפועל תל אביב יחסר מוטי מלכה שהורחק במחזור האחרון מול רמת השרון, אבל המאמן יחזיר ל-11 את עודד גביש ולארייה קינגסטון, שהתעמתו בשבוע שעבר והוצאו מהסגל. החזרה שלהם והעזיבה של לואיס טורס מאלצת את המאמן לפתוח עם אבי יחיאל בעמדת המגן הימני, כשאביתר אילוז יפתח בקישור. יוסף אבו לבן לא יפתח בהרכב ונראה שדובב גבאי יחזור ל-11 לאחר תקופה ארוכה. יוסי תורג'מן עשוי למלא את מקומו של ראיין אדלי שאכזב במחזור האחרון.

יעמדו למבחן

הפועל תל אביב: טוטו תמוז

אחרי שקיבל אין ספור מחמאות השבוע על יכולתו מתחילת העונה, ובמיוחד מול הפועל עכו כשתיפקד כקפטן בפעם הראשונה, מחר החלוץ אמור להיות שחקן המפתח של הקבוצה. באר שבע עם ארבעה הפסדים בקנה תבוא להתגונן מול הפועל שמתקשה העונה מול הגנה נסוגה ולכן תמוז צריך לשים את המחמאות בצד לסחוב את קבוצתו לניצחון נוסף העונה.

יעמוד למבחן: מרצ'ין צבאי

כשקלינגר הביא אותו להפועל באר שבע, במועדון דיברו בעיקר על ההצלות שלו במשחקי המבחן, אבל שכחו כנראה שהוא עדיין לא הביא נקודות לקבוצה. הדרך של השוער הפולני המבוגר יחסית לבאר שבע הייתה קצרה, בגלל הביטחון של קלינגר שזה יהיה אחד השוערים הזרים הטובים בישראל העונה. עד עכשיו, קשה לומר שבאר שבע הביאה מחליף בשתי רמות מעל אוהד כהן. נגד עומר דמארי וטוטו תמוז היכולת שלו תבוא יותר לידי ביטוי.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

קופת החולים המובילה מציגה: השירותים שיהפכו את החיים שלכם לקלים יותר

בשיתוף כללית

הרכבים משוערים

הפועל תל אביב: אפולה אדל, עמרי קנדה, ביוואן פרנסמן, מריו פצ'אלקה, גל שיש, אביחי ידין, מחמוד עבאס, מירקו אורמוש, נוסא איגייבור, טוטו תמוז, עומר דמארי.

הפועל באר שבע: מרצ'ין צבאי; אבי יחיאל, עודד גביש, ויליאם סוארס, שמעון הרוש; לארייה קינגסטון, יוסי תורג'מן, אביתר אילוז, יוסי שבחון; סיראז' נאסר, דובב גבאי.


הפועל תל אביב בוואלה! ספורט

הפועל באר שבע בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully