וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עלי עוסמאן: "אטרוף את הדשא. הניתוח מאחוריי"

25.7.2011 / 13:40

עלי עוסמאן אמור לפתוח בהרכב מכבי חיפה נגד מאריבור. ורד עשוי לפתוח בעמדה של קטן. דיווח: מסיללה בדרך לנוטינגהאם

"לא שיחקתי מחודש אפריל, אבל הניתוח הזה כבר מאחוריי. אם אלישע לוי יחליט שאני פותח, אטרוף את הדשא. יש לי מוטיבציה לשחק, כולם יראו את זה במשחק". כך אמר אתמול עלי עוסמאן לחבריו במכבי חיפה, לאחר שהמאמן אלישע לוי תרגל אותו בהרכב הפותח.

עוסמאן לא שיחק מאז תחילת אפריל, מול הפועל עכו, משחק שאחריו נזקק לניתוח ותהליך החלמה ארוך. אחרי כמעט ארבעה חודשים, הוא מקווה לעלות ב-11, כשבקרוב צפויה שיחה בינו לבין המאמן אלישע לוי, שהיה המאמן הראשון שהחליט למקם אותו בעמדה דפנסיבית בקישור, עוד כשאימן בסכנין. אם עוסמאן יפתח, דלה ימפולסקי צפוי לפתוח לצדו. אתמול תרגל המאמן בחלק הקדמי את מוחמד גדיר, עידן ורד, ויאם עמאשה וולדימיר דבאלישווילי. ההפתעה הייתה כשעמאשה תורגל באגף ואילו עידן ורד בתפקיד של יניב קטן.

בקבוצה לא משדרים זלזול במאריבור. שחקן בקבוצה אמר הבוקר: "הסיכויים שלנו שווים. זאת קבוצה עטורת הישגים שכבר הגיעה בעבר לשלב הבתים. מי אנחנו שנזלזל?".

הקבוצה תקיים הערב אימון נוסף לקראת המשחק, ומחר תקיים מסיבת עיתונאים לקראת המשחק ולאחריה את האימון המסכם. אחר הצהריים תנחת היריבה הסלובנית בארץ ומחר היא תקיים אימון מסכם בקריית אליעזר.

התקשורת בדרום אפריקה פרסמה היום כי המגן פיטר מסיללה עשוי לעבור לנוטינגהאם פורסט. סוכנו של השחקן מייק מקאב אמר: "סטיב מקלארן רצה אותו בינואר האחרון כשאימן את טוונטה. הוא מזכיר לו את אשלי קול. אנו מחכים לראות מה יקרה בשבועיים הקרובים".

מכבי חיפה בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully