וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

צבי ורשביאק: "רוצים שלוש מדליות בלונדון 2012"

24.7.2011 / 18:15

הוועד פתח באופן רשמי את השנה האולימפית, היו"ר הציב את המטרה והבטיח: "זוכה מדליית זהב יקבל מיליון שקלים"

קובי אליהו

צילום ועריכת וידאו: קובי אליהו

הוועד האולימפי פתח הערב (ראשון) באופן רשמי את ההכנות לאולימפיאדת לונדון 2012 ונתן את האות לשנה האולימפית עם מסיבת עיתונאים חגיגית. אחרי שבאולימפיאדה הקודמת חזרה ישראל עם מדליית ארד אחת של הגולש שחר צוברי, הפעם מקווים בוועד לראות עוד כמה מדליות בכחול-לבן, ולשם כך הקצו משאבים רבים.

צבי ורשביאק, יו"ר הוועד האולימפי, הבטיח כי ספורטאי שיזכה במדליית זהב יתוגמל בכמיליון שקלים, זוכה במדליית כסף יקבל מענק של כ-400 אלף שקלים ומדליית ארד תניב 250 אלף שקלים. בנוסף יזכו במענקים גם המאמנים, האגודות והאיגודים של הספורטאים הזוכים. בענפים המובילים, הנחשבים גם קשים הרבה יותר, דוגמת אתלטיקה קלה, התעמלות ושחייה, יהיו סכומים כפולים עבור העפלה לגמר לעומת שאר הענפים.

"אנחנו רוצים שלוש מדליות, זה אולי נשמע יומרני, אבל צריך לקוות שהספורטאים שלנו יהיו בשיאם והמתחרים שלהם פחות", אמר ורשביאק. "עד סידני, כשאמרנו שנגיע לגמרים רצנו לאשפז אותנו. מאז התקדמנו ויש מדליות. במקום משכורות אנחנו נותנים לספורטאים שלנו שכר מינימום ומוסיפים תמריצים. בת אל גטרר, למשל, הגיעה בשנה שעברה ליותר ממאתיים אלף שקל. מי שמגיע להישגים, נהנה גם מהתמריצים".

הענפים האולימפיים בוואלה! ספורט

רשימת המענקים של הוועד האולימפי לספורטאים הישראלים באולימפיאדת לונדון 2012. קובי אליהו
רשימת התמריצים המלאה/קובי אליהו

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully