וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פביאן סטולר סיכם לעונה נוספת בהפועל פתח תקוה

29.5.2011 / 22:20

הקבוצה ניצלה את האופציה על הזר המצטיין. המנכ"ל אפי צפריר: "שמח שהגענו להבנות". בקבוצה מקווים להימנע מפירוק

למרות החששות הכבדים של ראשי המועדון מנטישת שחקנים לקראת העונה הבאה, הפועל פתח תקוה החלה בצורה חיובית את חלון ההעברות. הקבוצה ניצלה את האופציה על הקשר השוויצרי פביאן סטולר, כאשר המנכ"ל אפי צפריר סיכם עם סוכנו של השחקן, קובי סגל, על המשך ההתקשרות גם בעונה הבאה. "גילי לנדאו ביקש לסגור עם השחקן לפני שהוא נוסע ביום שלישי, ואני שמח שהגענו להבנות על המשך דרכו במועדון".

כרגע רק חלק מהשחקנים חתומים על הסכמים וחוסר הוודאות לגבי הרכב ההנהלה מונע בינתיים החתמת שחקנים נוספים. כפי שפורסם ביום שישי, הקבוצה בדקה אפשרות להיכנס להליך של פירוק, מה שאושר מאוחר יותר על ידי בכירי המועדון. במקרה שיוחלט לעבור להליך כזה ימונה לקבוצה מפרק שיתכנן תהליך הבראה כלכלי. "מדובר בתהליך דומה לזה שעברה הפועל רמת גן", אישרו בקבוצה. "אבל כרגע אנחנו מקווים שנמצא פתרון אחר. אין ספק שהמועדון נמצא במצב קשה. חוסר הודאות לא מוסיף לשקט שלנו. נמשיך להתייעץ עם גורמים משפטיים כדי לבחון את כל האפשרויות".

ישראל זגורי יחזור למכבי חיפה ואם היא לא תקלוט אותו יחפש קבוצה בכירה אחרת. גם רפי דהן נחוש לעזוב לאחר העונה הטובה בקבוצה. על פי ההסכם עם טוברוק, גם אלון תורג'מן יכול לעזוב לכל קבוצה אחרת מבלי לבקש אישור לכך. בקבוצה טוענים כי אייל שן וגיא דיין כבר סגורים לעונה הבאה.

גיא צרפתי קיבל הצעה וכבר סיכם בעל פה, אבל גם כאן נדרשת חתימה פורמלית כדי להפוך את ההסכם לישים. "כל ההחתמות הללו דורשות ערבויות בבקרה, ואחרי שגל חצור עזב אין אותן", אמר גורם בקבוצה. דני לוי שכבר הודיע פעמיים העונה על התפטרותו החליט להודיע שוב על חזרתו לקבוצה. בהתאם לפרסום בשבוע שעבר, תומר סיני הודיע למקורביו שיעזוב את הקבוצה ויתמקד בעיסוקיו הפרטיים.

בימים הקרובים יוזמנו שחקנים נוספים לתשאול בנוגע להטיית המשחקים. עד כה בידי המשטרה לא התקבלו עדויות מוצקות שמבססות את המידע המודיעיני שהתקבל. בקרוב תיפתח החקירה בנוגע להעברת 700 אלף השקלים מחשבון המועדון לחשבון פרטי.

(עדכון ראשון: 22:14)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully