וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עירוני קרית שמונה תבחן הבאת מגן שמאלי זר

הדס גרינברג

24.5.2011 / 10:48

אורי שטרית ככל הנראה לא ימשיך בקבוצה הצפונית, שאנשיה מחפשים לו מחליף. ג'ון קולמה בודק אופציות בחו"ל ומתרחק

בעירוני קרית שמונה נמשכות ההכנות לקראת העונה הבאה, ולאור מעמדו המתערער של אורי שטרית במועדון נראה כי הוא לא ימשיך בקבוצה. כתוצאה מכך, בקרית שמונה בוחנים הבאת מגן שמאלי זר על אף העובדה כי מאמן הקבוצה רן בן שמעון יצא לחופשה וישוב רק בעוד שלושה שבועות. בימים הקרובים צפויים אנשי הצוות המקצועי והניהולי לצפות בקטעי וידאו של מגינים זרים וקשרים.

הקשר הקולומביאני ג'ון קולמה מתרחק מהקבוצה, וזאת למרות הסיכום בינו לבין לקרית שמונה. סוכנו של קולמה ג'קי דהאן עידכן את ראשי קרית שמונה כי השחקן עדיין מחפש אופציות אחרות בחו"ל, ובמידה והן לא ימומשו הוא ידיע לקבוצה הצפונית. במידה וקולמה לא יגיע בסופו של דבר, עשוי עדי אלישע להישאר במועדון, זאת לאחר ששקל את דרכו החוצה במידה וקולמה יצטרף.

קרית שמונה הבהירה למגן אלעד גבאי כי היא מעוניינת לממש עליו את האופציה לעונה הקרובה, כאשר בימים הקרובים אמור להתקיים משא ומתן בין הצדדים. בקבוצה מרוצים מגבאי שהגיע בקיץ שעבר בקבוצה ותפס את המקום בהרכב בעקבות פציעתו של ברק בכר, שהודיע לפני שבוע על פרישתו הרשמית מכדורגל. בכר כאמור ישמש כעוזרו של רן בן שמעון בעונה הקרובה.

עדיין נעשים מאמצים לחיפוש אחר בלם ישראלי, איציק כהן נמצא בראש סדר העדיפויות כשגם אביב חדד חזק בתמונה. בקרית שמונה מחכים לראות מה הסכום שידרוש יו"ר הפועל עכו ציון וייצמן על כהן. גם הבאתו של חדד לא פשוטה, מאחר ובני יהודה רוצה לממש עליו את האופציה ועשוייה לדרוש סכום כספי לא מבוטל. עד שיימצא בלם, לא ברור עתידו של סלאח חסארמה. אם ימצא בלם הוא יהיה בחוץ ובמידה ולא יתכן שישמש כבלם שלישי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully