וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הנדריקס: "אף אחד לא חושב ששיטת הפיינל פור הוגנת"

18.5.2011 / 8:49

מכבי ת"א מתכוננת למשחקי ההכרעה, ריצ'רד הנדריקס יודע: "כבר הוכחנו העונה מי הקבוצה הכי טובה". ג'ף פוט עשוי לחזור

קברניטי מכבי תל אביב ממשיכים בדיונים האינטנסיביים לגבי העונה הבאה. אחרי שלפני יומיים קיימה ההנהלה ישיבה ובה דנו בהיבטים הכספיים של ההצטרפות לליגה האדריאטית, עכשיו בהנהלה מנסים לבחון את האפשרות להזזת שעת המשחקים באדריאטית לשעה יותר מוקדמת, וזאת בשל הלו"ז הצפוף שייווצר אם ישחקו בשלושה מפעלים, כמו גם לגבי גוף השידור שישדר את המפעל. "נשארו מספר דברים טכניים אותם אנחנו עדיין בודקים", מסביר גורם במכבי.

גם שמו של ג'ף פוט עלה באותה ישיבה. "כרגע לא ברור מה נעשה איתו, והאם כדאי להחזיר אותו כדי שישחק איתנו בליגה האדריאטית, אם אכן נשחק שם. כרגע הכל נשקל", טוען גורם בכיר בקבוצה.

מכבי תל אביב תקיים הערב (רביעי) בבלגיה משחק אימון נגד שרלרואה, האלופה ומוליכת הליגה המקומית. "אנחנו מנסים להתכונן כמה שרק אפשר לפיינל פור ולעבוד על המשחק שלנו", אומר ריצ'ארד הנדריקס, שכמו רבים אחרים, מעביר ביקורת על השיטה בליגת העל בכדורסל הישראלית.

"אני אומנם נרגש לשחק בפיינל פור, אבל חושב שהשיטה של של הפיינל פור אינה הוגנת", סבור הנדריקס, "באופן אישי אני מאמין שאף אחד לא יחשוב שהיא הוגנת, אבל זה מה שיש. אי אפשר לשנות את זה, אז ניקח את האתגר שמגיע עכשיו בשתי ידיים. הייתה לנו עונה נפלאה, ועכשיו אנחנו צריכים לנצח את שני המשחקים האחרונים. אם הוכחנו מי הקבוצה הכי טובה במשך העונה למה לא לעשות את זה עד הסוף?", הוא משוכנע.

האמריקאי התייחס לסדרה מול ברק נתניה. "ניצחנו בסוויפ, אבל צריך לתת לנתניה קרדיט, הם נלחמו חזק. במשחק האחרון מולם התחלנו את המשחק לא טוב, אבל סיימנו את המשחק ואת הסדרה במחצית השנייה", משחזר הנדריקס.

"לא היה קל מול נתניה, שיחקנו מולם כמה פעמים העונה ולפעמים קורה שמתקשים מולם. הוצאנו הרבה אנרגיה מול נתניה, אבל שוב, הצלחנו לצאת עם סוויפ בסדרה, יצאנו מהסדרה מאוחדים כקבוצה ונהיה מוכנים לשלב הבא והאחרון של העונה", מבטיח השחקן.

ומה לגבי ההפסד בגמר הירוליג לפנאתינייקוס? "יש עדיין טעם רע בפה מההפסד", מספר הנדריקס, "הרי הייתה לנו מטרה: לזכות ביורוליג. היו חסרים לנו דברים קטנים במשחק הוא, אבל בסופו של דבר הייתה לנו עונה טובה. צריך לתת קרדיט לפנאתינייקוס ולברך אותם. באותו משחק הגיע להם לנצח".

* באחד מאתרי הספורט בספרד מוזכר היום שמו של ג'רמי פארגו כמחליף אפשרי לריקי רוביו בברצלונה. בין השמות שהוזכרו היו גם מילוש תאודוסיץ' מאולימפיאקוס ועומאר קוק מוולנסיה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully