וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי תל אביב קיימה ישיבה, מתקרבת לאדריאטית

16.5.2011 / 18:31

מזרחי רמז במכתב למנויים: "השתתפות במפעל אירופאי נוסף משמעותה 13 משחקי בית נוספים". בלאט החמיא לראשל"צ

ברני ארדוב

קברניטי מכבי תל אביב קיימו היום (שני) אחר הצהריים דיונים אינטנסיביים לגבי העונה הבאה. לוואלה! ספורט נודע שהנהלת הקבוצה ערכה ישיבה ארוכה, שנמשכה למעלה משעתיים, בהשתתפותם של דייויד פדרמן, דני פדרמן, שי רקנאטי, שמעון מזרחי, נמי גולדשטיין ואלי דריקס. בישיבה, שנערכה במשרדו של היו"ר שמעון מזרחי, שוחחה ההנהלה על האפשרות להשתתף בליגה האדריאטית, על ההיבטים הכספיים של ההחלטה, על מחירי המנויים ועל מצבת השחקנים לעונה הבאה.

יו"ר הצהובים, שמעון מזרחי, כבר רמז לאוהדים על ההחלטה המתגבשת כאשר כתב במכתב שהוציא למנויים: "ההשתתפות במפעל אירופאי נוסף משמעותה 26 משחקים נוספים, אשר 13 מהם הינם משחקי בית אשר ישוחקו בהיכל נוקיה...". ללא קשר לליגה האדריאטית, בקבוצה התקבלה בימים האחרונים בימים האחרונים החלטה עקרונית להשאיל את מילאן מצ'באן, כשמכבי תנסה לאתר עבורו קבוצה. השאלה כזו גם תחסוך ממכבי את משכורתו של השחקן או לפחות חלק ממנה והכסף הזה יהיה מיועד לתקציב הרכש.

בינתיים שחקני מכבי תל אביב שבו לאימונים לקראת הפיינל פור הישראלי, אחרי יומיים בהם זכו חופשה מהאימונים. בצהריים התאמנה הקבוצה בהדר יוסף, ובמסגרת ההכנות תמריא מחר לבלגיה, שם תקיים משחק אימון נגד שרלרואה, האלופה ומוליכת הליגה המקומית.

"אני שמח שהצלחנו לסדר את המפגש הזה עם שרלרואה", אמר היום דייויד בלאט, "שרלרואה היא קבוצת יורוליג לכל דבר, ממוקמת במקום הראשון בבלגיה ונמצאת באותו שלב שלנו. היא מאוד מתאימה לנו למשחק אימון".

בלאט התייחס גם ליריבת מכבי בחצי הגמר בשבוע הבא. "ראיתי אתמול את המשחק של מכבי ראשון לציון, שיחקנו מולם כבר ארבע פעמים העונה, ואני חושב שאנחנו די מכירים אותה", אמר בלאט, "אני רוצה לברך אותם על העלייה, זה לא פשוט להעפיל לפיינל פור בלי יתרון הביתיות, ובשביל לעשות זאת הם היו חייבים לנצח קבוצה טובה מאוד. מגיע להם קרדיט. לא יודע אם ראשון היא הפתעת העונה, אבל היא בהחלט עשתה התקדמות בלתי רגילה".

ומה לגבי גמר הגביע היווני בו זכתה אולימפיאקוס? "פנאתינייקוס הייתה יציבה יותר לאורך כל העונה, אבל אתם רואים שבמשחק אחד הכל יכול לקרות. שמחתי קודם כל בשביל יותם הלפרין".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully