וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אלישע לוי: "אין סיבה לחגוג לפני הגמר"

למרות העלייה, מאמן חיפה מאופק. קטן: "לא נצא בהצהרות". סקאוטים של ליל וברוז' עקבו אחרי דבאלישווילי ורפאלוב

ברני ארדוב

צילום ועריכת וידאו: נועם אשל

ארבעה ימים אחרי שניצחה את מכבי תל אביב בבלומפילד והתקרבה מאוד לאליפות, מכבי חיפה עלתה הערב (רביעי) לגמר גביע המדינה אחרי ניצחון 2:3 על מכבי נתניה בשמחק מרתק, וב-25 למאי היא תתמודד פעם נוספת נגד הפועל תל אביב, הפעם כדי להשלים דאבל.

סקאוטים של ליל הצרפתית ופ.צ ברוז' הבלגית הגיעו יחד עם סוכן השחקנים דודו דהאן וצפו במשחק והתרשם מליאור רפאלוב ו-ולדימיר דבאלישווילי.

בסיום נאלצו רבים מהאוהדים הירוקים לחפש טרמפים בדרך חזרה לחיפה בשל השביתה ברכבת ישראל, וכמה מהם אמרו: "חבל שהם עושים מניפולציות על חשבון הציבור, וחבל שלא הודיעו קודם, חלק מהאוהדים קנו כרטיס הלוך ושוב".

אלפי פריטי מרצ'נדייס מזוייפים של הפועל תל אביב ומכבי חיפה נתפסו הערב באצטדיון, בפעילות משולבת של שני המועדונים ומחלק הונאה של משטרת ישראל משולב בבלשים פרטיים. שבעה דוכנים ושתי משאיות מלאות סחורה נתפסו ונלקחו לתחת המשטרה ברחוב שלמה.

אלישע לוי: "מקווה שהפעם נדע לזכות בגביע"

אחרי 13 שנים ללא גביע, במכבי חיפה רוצים להניף כל כך את התואר במעמד נשיא המדינה שמעון פרס. הירוקים עשו צעד חשוב, אבל בגמר הם יפגשו משוכה גבוהה מאוד.

בסיום המשחק אמר מאמן מכבי חיפה אלישע לוי: "אני חושב שאין סיבה עדיין לחגוג לפני הגמר, אבל עשינו צעד חשוב. ראינו כדורגל יוצא מן הכלל, הקהל נהנה. שיחקנו יוצא מן הכלל, עשינו הרבה צירופים והכי חשוב מבחינתנו היה להגיע לגמר. הרבה שנים מכבי חיפה לא זכתה בגביע, ואני מקווה שהפעם נדע לעשות זאת".

אלישע לוי החמיא גם למכבי נתניה: "היינו שותפים למשחק יוצא מהכלל. שערים יפים, הרבה מאוד הזדמנויות, כדורגל יפה ונכון. אנחנו יזמנו, תקפנו, עשינו הכל - נתניה הבקיעו בהתקפה הראשונה ואחר כך במצב נייח. ידענו לשחק הגנה יוצאת מהכלל גם במערך התקפי, עשינו מה שצריך".

עם זאת, מאמן הירוקים דאג להבהיר כי המשחק החשוב באמת של העונה יהיה במחזור הליגה הקרוב. "לא נמהר לחגוג יותר מדי, אני מקווה שנדע לבוא ולנצח את קרית שמונה בבית ולזכות באליפות. צריך להפריד בין הגביע והליגה. אליפות זה הדבר הכי חשוב עכשיו, וכדי לזכות צריך לנצח את קרית שמונה. אני מקווה שזה מה שנעשה, ואני מקווה שהקהל ידחוף אותנו בכל הכוח. כשנגיע לגמר יהיה משחק גדול מול קבוצה מצוינת. אלה משחקים של הכרעה, וצריך לנצח. אחר כך נהיה הכי שמחים בעולם".

יעקב שחר שלח מסר לקהל אחרי המשחק: "אני שמח על יכולת הקבוצה וההעפלה לגמר אבל מתבייש בקריאות הקהל נגד אבי לוזון ואבי נמני. אני מוקיע את התופעה ומבקש בכל לשון להפסיק לאלתר את ההתנהגות שאינה הולמת מועדון כמכבי חיפה".

יניב קטן: "כל עוד לא לקחנו תואר, זה לא שווה שום דבר"

תומר חמד, שכבש את השער הראשון של מכבי חיפה, בנגיחה עוצמתית מתוך הרחבה לחיבורים של קרלוס אריאס, אמר בסיום: "עבדנו ונלחמנו, היה משחק קשה אבל בסוף השגנו את המטרה". חמד נשאל לגבי העובדה שבאמצע העונה לא נכלל באופן תדיר בהרכב, ואמר: "האמנתי בעצמי, חיכיתי לצ'אנס שלי, גם כשאנשים דיברו על עזיבה, חיכיתי להזדמנות שלי. ידעתי שמקומי על המגרש". על השער הנהדר שהבקיע, אמר: "יש לי משחק ראש טוב".

גם קפטן הקבוצה יניב קטן המשיך את הקו של מאמנו והיה רחוק מלצאת בחגיגות או הצהרות, ואך הזהיר את חבריו שלא לחגוג בחדר ההלבשה בסיום. "צריך לשים את הגביע בצד, להיות עם הרגליים על הקרקע", אמר. "אנחנו בתקופה טובה אבל עדיין לא עשינו שום דבר, ביום שני יש לנו את המשחק הכי חשוב שלנו העונה. אין ספק שאנחנו במומנטום טוב, מציגים כדורגל יפה מאוד, אבל רק כשניקח תואר נוכל לסכם את הדברים. בשבילי, כל עוד לא לקחנו תואר זה לא שווה שום דבר. אחרי מה שראינו בעונה שעברה, אסור לנו לצאת בהצהרות ולהיות באופוריה כאילו זכינו באליפות".

עטר: "אם נגיע לאירופה, זה יהיה הישג אדיר"

"אין ספק שזה מאכזב, אבל צריך להיות אמיתיים - מכבי חיפה היו טובים יותר", אמר מאמן מכבי נתניה ראובן עטר בסיום. "היה לנו את המומנטום כשהשוונו ל-2:2, צריך גם קצת מזל במשחקים כאלה, אבל השחקנים שלי השקיעו, התאמצו, יש לי רק מחמאות אליהם. מכבי חיפה קבוצה טובה יותר. כל הכבוד להם.

"אנחנו עם הפנים קדימה, ליום שבת, יש לנו משחק לא פחות חשוב בליגה, נגד בני יהודה", הוסיף עטר. "אני מקווה שהקהל יבוא בהמוניו לתמוך בנו, כי אם נצליח להגיע לאירופה בעונה כזאת זה הישג אדיר. אני אדאג להרים את השחקנים, כדי שיבואו באותה מוטיביציה ליום שבת".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully