וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בית"ר ירושלים: פגישת עבודה בין קורנפיין לרוני לוי

3.5.2011 / 16:08

גם נציגו של גאידמק נפגש עם היו"ר ושוחח עם המאמן, במטרה להמשיך ולהתכונן לעונה הבאה. בן יוסף צפוי להיעדר בשבת

בבית"ר ירושלים מרגישים בהתקדמות מסוימת לקראת העונה הבאה. למרות שהקבוצה נמצאת במצב כלכלי לא פשוט עם גרעון לעונה הנוכחית של 3.5 מיליון שקלים ובנוסף דרושה השקעת בעלים של לפחות 10 מיליון שקלים בעונה הבאה, במועדון מאמינים כי ארקדי גאיידמק יעמוד בהבטחתו להעביר את הכסף בזמן.

איתות נוסף ניתן היה לקבל היום (שלישי) כאשר נציגו של גאידמק הגיע לפגישה עם איציק קורנפיין בבית וגן ולאחר מכן, במהלך אימון הקבוצה, נקרא רוני לוי הצידה ושוחח עם השניים במשך רבע שעה. בסביבתו של גאידמק חזרו ואמרו כבר אתמול כי העניינים נמשכים כרגיל על פי מה שגאידמק התחייב לו, והמאמן יקבל את מה שצריך בכדי להעמיד קבוצה חזקה.

לוי דיבר על כך שישנם מספר שחקנים זרים שעליהם שם עין, ולמעשה קיבל היום אור ירוק לנסות ולקדם את המשא ומתן מולם. מעבר לכך, צפויה פגישה נוספת בשבוע הקרוב בהשתתפות גאידמק על מנת לנסות ולסגור באופן יותר ברור את נושא התקציב. בתום האימון התכנסו היו"ר קורנפיין יחד עם רוני לוי ודוד אמסלם לשיחת עבודה, בהמשך לשיחה שנערכה עם נציגו של גאידמק.

נכון להיום, לא מן הנמנע כי רוני לוי יצטרך לחפש חמישה זרים חדשים בעונה הבאה, אם וכאשר יאושר לו תקציבית. כריסטיאן גונזאלס עדיין לא החליט אם הוא מעוניין להישאר בארץ, והעובדה כי הקבוצה עדיין לא פנתה אליו לא תורמת לכך. גם הסיכויים של סמואל יבואה להישאר נמוכים מאוד עקב העובדה כי בכל מקרה רוני לוי רוצה להתחזק בחלוץ משמעותי, ולא נראה כי תהיה אפשרות להשאירו במסגרת התקציב. הרווה קאז'ה אינו צפוי להמשיך ויחזור לבלגיה. בבית"ר מקווים כי הדברים יתבהרו כמה שיותר מהר על מנת לזרז את ההכנות לעונה הבאה, שכן מדובר בתקופה קריטית באופן יחסי בכל הקשור למציאת שחקני רכש.

מעבר לכך, ערכה הקבוצה היום אימון לקראת המשחק בשבת בחוץ נגד מ.ס אשדוד. אבירם ברוכיאן עדיין לא כשיר במאת האחוזים ונמצא בספק למשחק, כאשר תומר בן יוסף צפוי לקבל מנוחה ומשה מישאלוב עשוי לפתוח במקומו. אבי ריקן סובב את הברך באימון וייתכן שייאלץ לנוח מספר ימים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully