וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל באר שבע - הפועל עכו: האופציה על גביש מומשה

הצדדים ייפגשו ביום שלישי, כנראה כדי לסכם סופית. קלינגר ימשיך לשתף צעירים, ברקאי יחזור למרכז ההגנה של האורחים

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

טריוויה

* בניגוד למאזן החוץ המדהים שלה בעכו (ניצחה בכל שלושת המשחקים האחרונים שם), באר שבע הפסידה שלושה מתוך ארבעת משחקיה הביתיים מול אותה קבוצה.

* באר שבע מגיעה לאחר ארבעה הפסדי בית רצופים. שלושה מהם על ידי קבוצות המייצגות את הפועל.

* ניצחון החוץ האחרון של עכו הושג בוסרמיל. זה נגמר 0:2, בחודש שעבר.

מפתחות והכנות

הפועל באר שבע:

בבאר שבע עסוקים במשחק מול עכו, אבל בעיקר בהכנות לעונה הבאה. המועדון הודיע לנציגו של הבלם עודד גביש, דדה חדד, על מימוש האופציה לעונה הבאה. המשמעות היא שגביש יהיה שחקן הקבוצה גם בשלוש השנים הקרובות. ביום שלישי צפויה פגישה בין אלונה ברקת לשחקן, ככל הנראה כדי לחתום על העסקה.

גורמים שונים במועדון טוענים שאוהד כהן לא ימשיך כנראה בעונה הבאה. דניאל ליפשיץ היה מתכונן לפתוח בין הקורות, אבל נפצע באימון. ניר קלינגר לא שינה את ההרכב ביחס למשחק מול הפועל חיפה. המשמעות: שי לוק יפתח שוב בעמדת המגן השמאלי, סיראז' נאסר ואיברהים בסיט ימשיכו גם הם ב-11. שחקן בקבוצה אמר: "אפשר ללכת לים רק בעוד שבועיים. העונה נגמרה, אבל צריך להילחם על הכבוד שלנו ועל המענק". גביש שוב מחוץ לסגל בשל פציעה.

הפועל עכו:

אחרי ההפסד בשבוע שעבר למכבי פתח תקוה, בהפועל עכו מקווים לסיים את העונה בצורה מכובדת ורוצים לחזור לנצח כבר בבאר שבע. המאמן אלי כהן אמר היום לשחקניו: "התחלנו את העונה בצורה יפה ומכובדת, אז בואו נסיים אותה ככה. שחקנים שאני נותן להם את ההזדמנות עכשיו, כדאי שידעו לקחת אותה".

כהן מתייחס בין היתר לשחקנים שמיעטו לקבל העונה דקות משחק ואותם הוא משלב בשבועות האחרונים. הבלם דימקאו פידליס נמצא עם נבחרת ניגריה וייעדר מהמשחק, וכשגבע ברקאי ימלא את מקומו. ברקאי ששב מפציעה ישחק במרכז ההגנה לצידו של ליעד אלמליח, זאת בצל פציעתו של איציק כהן שייעדר גם השבוע מסגל הקבוצה. רועי דיין ובן בנימין שנעדרו מהמשחק האחרון בגלל צהובים, ישובו להרכב. אבי כנפו ימתין על הספסל.

יעמדו למבחן

הפועל באר שבע: איברהים בסיט

התעלומה הכי גדולה העונה בהפועל באר שבע היא השחקנים הגנאים שלה (ג'יימס ביסו ובסיט), שהגיעו על תקן שחקנים שאמורים לפרוח ובמהלך העונה הפכו לשחקנים שבקושי מסוגל למצוא את מקומם בסגל. על פי התכניות, בסיט אמור להיפרד בתום העונה מהקבוצה גם אם יבקיע צמד במשחק הקרוב.

המבחן שלו בא לידי ביטוי בעיקר לאור האכזבה מהמדיניות של אלונה ברקת בשנתיים האחרונות – החתמת חלוצים לטווח ארוך, שפוגעים במטרות של הקבוצה הרבה יותר מאשר מסייעים לה. בסיט חייב להבקיע ולו בכדי להחזיר לברקת מעט כבוד על ההשקעה בו. שלושה שחקני נוער של המועדון, ירדן אבו חצירה, יונתן אוזן וצחי ברבי חתמו היום בקבוצה על חוזים אישיים לחמש עונות.

הפועל עכו: מוחמד כליבאת

כליבאת נחשב לאחד הכישרונות הצעירים העולים של מכבי חיפה והנבחרת הצעירה. החלוץ שהושאל להפועל עכו העונה הציג יכולת טובה במרבית ההזדמנויות שקיבל, אך לצערו גם פציעה שהשביתה אותו למספר חודשים ,לצד השחקנים הבכירים כמו רועי דיין וג'קו ערפאת, לא העניקו לו מספיק זמן להוכיח את עצמו. עם ארבעה שערים ושלושה בישולים לכליבאת יש צמד משחקים אחרונים העונה לשפר את המאזן, והוא ללא ספק צריך לעשות זאת כבר בבאר שבע.

sheen-shitof

עם הנחה בלעדית

השיער נושר? מכשיר הפלא האמריקאי ישים לזה סוף במהירות

בשיתוף HairMax

הרכבים משוערים

הפועל באר שבע: אוהד כהן, אביתר אילוז, אבי יחיאל, וויליאם סוארס, שי לוק, משה אסולין, ריאן אדלי, דוד רביבו, סיראז' נאסר, איברהים בסיט, דובב גבאי.

הפועל עכו: דודו גורש, רועי לוי, גבע ברקאי, ליעד אלמליח, חנא נאסר, בן בנימין, שגיב כהן, מהראן ראדי, מוחמד כליבאת, לואיס זומא (ניקולאס פלצ'וק), רועי דיין.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully