וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שחקנים בהפועל פ"ת מאיימים לעזוב אם נעים לא ימשיך

12.4.2011 / 11:20

בצעד חריג, חלקם שוחח עם המאמן והבהיר: "לא נמשיך בלעדיך". סטולר הפתיע את השחקנים: "שוקל להתגייר בעתיד"

מספר שחקנים בהפועל פתח תקוה מאיימים לעזוב את הקבוצה בתום העונה, זאת אם המאמן יובל נעים לא ימשיך בקבוצה. בצעד חריג, חלק מאותם שחקנים כבר שוחח עם המאמן והביע את עמדתו בעניין.

אחד מהם, שנחשב לשחקן בכיר בקבוצה, אישר הבוקר: "אני באופן אישי הבהרתי את עמדתי ליובל. אם הוא לא יהיה כאן בעונה הבאה, לא רק אני אעזוב, אלא גם אחרים שבינתיים לא מוכנים לדבר על זה". שחקן אחר אמר: "אין ספק שאם הוא עוזב אני לא אהיה כאן".

יש לציין כי לחלק מאותם שחקנים יש חוזה לעונה הבאה בקבוצה. בינתיים, למרות הקרע העמוק עליו פורסם לפני כשבועיים, ישנם ניסיונות גישור בין תומר סיני לבין המאמן. השניים כבר שוחחו מספר פעמים בטלפון וייתכן שיימצא פתרון לעניין.

חבר ההנהלה גל חצור הודיע למאיר שמיר כי אם הוא יצטרף בעונה הבאה לקבוצה, הוא מוכן להישאר ולא לעזוב. חצור העמיד אשתקד ערבויות בבקרת התקציבים, אבל ההשתתפות הכוללת של חברי ההנהלה בתקציב הקבוצה הייתה מזערית, בגלל הכספים שעברו כתוצאה ממכירת שטח אצטדיון האורווה. במשחק האחרון נאספו 700 חתימות במסגרת העצומה להחזרת שמיר, שחצור עומד מאחוריה. האוהד מני ויינשטיין, שאחראי על הפצתה, אמר אתמול: "אני חושב שצריך לבקש סליחה ממאיר שמיר. כל מי שנהג כמוני, צריך לבקש את סליחתו".

ובינתיים, הבלם פביאן סטולר, שנעים הביא לקבוצה ועדיין לא חתום לעונה הבאה, שוקל להתגייר. כך לפחות על פי שיחות שערך עם שחקנים בקבוצה. הסיבה לכך, כנראה, חברתו הישראלית. הדבר הובא גם לידיעת העובדים הבכירים בהפועל פתח תקוה שאמרו אתמול: "ידענו שהוא התאקלם כאן די מהר, כנראה שלא הבנו עד כמה".

החלוץ הניגרי סמואל איו עדיין לא קיבל שחרור מקבוצתו, ליברטי, ולכן הגעתו מתעכבת. ייתכן שיגיע בשבועות הקרובים, אבל הדבר אינו תלוי בהפועל פתח תקוה. שניים משחקני טוברוק, רפי דהן ואלון תורג'מן, עשויים שלא להמשיך בעונה הבאה אם תגיע אליהם הצעה טובה יותר. הבעלים של טוברוק אריק איזיקוביץ' מחזיק בהסכם לפיו בכל עונה הוא יוכל לשחרר אותם לכל קבוצה אחרת. בדהן, שנחשב לשחקן המרכזי של הקבוצה בשבועות האחרונים, מעוניינות מספר קבוצות בליגה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully