וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ארקדי גאידמק: "תהיה לנו קבוצה חזקה בעונה הבאה"

11.4.2011 / 13:06

הבעלים של בית"ר ירושלים משוכנע שאפשר להצליח גם בלי השקעה גדולה: "הוכח שבלי רוח, גם תקציבים גדולים לא עוזרים"

בית"ר ירושלים והבעלים שלה, ארקדי גאדימק, השתתפו היום (שני) במבצע "חג שבע" - מבצע אריזת חבילות למשפחות נזקקות - שהתקיים בבסיס בסירקין.

מבחינתו של גאידמק זו הייתה הזדמנות לספר על התכניות שלו בנוגע למועדון בעונה הבאה והוא אמר: "תהיה לנו קבוצה חזקה מאוד בשנה הבאה. בית"ר זה קודם כל הרוח - לפני הכסף. הוכח השנה שקבוצות עם תקציבים הרבה יותר גבוהים לא מצליחות אם אין להן את הרוח והדרך".

הבעלים הוסיף: "אני לא יודע לגבי גובה ההשקעה בשנה הבאה. הקבוצה תתבסס על השחקנים הצעירים ועל הרוח. נעשה מה שצריך כדי להעמיד בסיס חזק וטוב, שתהיה קבוצה צעירה וראוייה לליגת העל".

גאידמק התייחס גם למו"מ עם גומא אגיאר על רכישת המועדון, לאחר שהמגעים הופסקו לפני מספר ימים: "אני לא מכיר שום מו"מ עם גומא אגיאר. הרבה אנשים רוצים להביע את דעתם ואני לא מתייחס לזה".

אבירם ברוכיאן התרגש מהאירוע עצמו, שהוא ביוזמת הרב יצחק דוד גרוסמן ומתקיים זו השנה התשיעית ברציפות, שיחלק השנה למעלה מ-25 אלף חבילות. "לא משנה אם מנצחים או מפסידים, תמיד חשוב לבוא למקומות כאלה ולעזור", אמר ברוכיאן, "טוב לבוא ולחוות את התרומה לקהילה. אחרי ניצחון זה עוד יותר כיף לבוא ולעזור".

הקפטן התייחס למשחק הקרוב שצפוי לקבוצה נגד עירוני קרית שמונה: "נעשה את הכל על מנת לנצח ולהבטיח את המקום בפלייאוף האמצעי. הניצחון חשוב לנו על מנת לתת שקט לקראת משחק הגביע נגד הפועל תל אביב".

ברוכיאן התייחס לאמירות של גאידמק לפיהן ישאר בקבוצה ואמר: "זה מוסיף למומנטום החיובי שהקבוצה נמצאת בו ומוסיף לנו השחקנים המון ביטחון גם לקראת העונה הבאה. אנחנו צריכים לבנות סגל יותר חזק ונקווה שנחזור להיות בית"ר של הימים הגדולים".

המאמן רוני לוי אמר: "אם אני מסתכל על החודש האחרון, למעט המשחק באשקלון שגם שם שיחקנו טוב - התוצאות שלנו היו בסדר. לפעמים השורה התחתונה מאוד חשובה ובשבת הקרובה זה יהיה הדבר הכי חשוב. אם נבטיח את הפלייאוף האמצעי בשבת, נוכל לתכנן את העונה הבאה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully