וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

במכבי פ"ת מעדיפים שדמארי יעזוב רק בינואר

10.4.2011 / 11:25

אחת הסיבות: משחקי הנבחרת מול יוון וקרואטיה. עומר גולן לקראת בני יהודה: "משחק העונה, אנחנו עוד רגע בפודיום"

במכבי פתח תקוה מעוניינים שעומר דמארי יעזוב את הקבוצה לאירופה רק בחודש ינואר ולא בתום העונה, אם כי לא יעמדו בדרכו במידה ותגיע הצעה מפתה מבחינה כלכלית. הסיבה לכך: משחקי הנבחרת מול יוון וקרואטיה, שלהערכת גורמים שונים במועדון עשויים להעלות את מחירו. למרות ההצהרות של עמוס לוזון, בפתח תקוה יהיו מוכנים למכור את דמארי בפחות מחמישה מיליון יורו, אבל החליטו כי לא ייענו לכל הצעה. "עומר לא ישחק בבלגיה או בליגות שמבוססות על יותר כוח ופחות טכניקה", הבהירו במועדון. "יש לו הרבה מה להציע באירופה לא נשלול שום הצעה, גם אם תגיע בקיץ, אם תהיה מספיק אטרקטיבית". דמארי כבש העונה 12 שערי ליגה, שישה מהם בשבעת משחקי הליגה האחרונים.

בקבוצה קיימת דריכות גדולה לקראת המשחק הקרוב מול בני יהודה, שיקבע מי מהקבוצות תשחק בפלייאוף העליון. ניצחון יקנה לקבוצה מקום בפלייאוף העליון, בעוד שהפסד ישלח את הקבוצה לפלייאוף האמצעי. "נבוא לתקוף מהתחלה, לא נשחק על תיקו", הבהירו בקבוצה אמש, בידיעה שנקודה אחת עשויה לא להספיק במקרה שמכבי נתניה לא תפסיד למכבי חיפה.

במועדון קיים כעס מסוים כלפי השופט אלון יפת, שפסק על שלוש בעיטות עונשין מהנקודה הלבנה במהלך המשחק מול מכבי תל אביב (2:2). במחצית פנה עמוס לוזון ליפת ואמר לו: "באת להרוג אותנו?". גם היו"ר שינו זוארץ כעס על השופט. החלוץ עומר גולן אמר הבוקר: "לפני המשחק ידענו שמכבי לא תיראה כמו בשבועות האחרונות וידענו שהם יגיעו יותר נחושים נגדנו. הרבה היה תלוי בנו. הם הגיעו למצבים שבדרך כלל קבוצות לא מגיעות נגדנו וידענו שגם אם ננצח לא נעלה אוטומטית". על המשחק מול בני יהודה הוסיף החלוץ: "כל משחק מפתח בצורה אחרת, ברור שאם נבוא נינוחים ורגועים זה יעזור מאוד. אין ספק שמדובר במשחק עונה. אנחנו בישורת האחרונה, עוד רגע על הפודיום. בשבילנו הפלייאוף העליון זה הכל. המשחק הזה חשוב לא פחות לבני יהודה ואסור לשכוח שגם המשחק של נתניה בתמונה".

בנושא אחר: חבר ההנהלה איציק לוזון זומן לבית הדין ביום רביעי הקרוב וייתכן שיורחק עד תום העונה מהמגרשים. לוזון יעמוד לדין בגין שלושה סעיפים: התנהגות בלתי הולמת, אי ציות להוראת שופט המשחק והעלבת שופט המשחק. כזכור, לוזון התעמת עם השופט אלי חכמון ועוזרו ניסן דוידי במהלך המשחק מול מכבי נתניה בשבוע שעבר. על פי דוח השיפוט, "לוזון יצא מהאזור הטכני וצעק לעבר עוזר השופט. נאמר לו לצאת אך הוא השיב 'אני לא יוצא, תעשה מה שאתה רוצה. כולך פוזות. מה אתה מסוגל לעשות? בושה של שופטים. מכאן אני לא יוצא". על פי הדוח, השניים התעמתו גם בירידה לחדר ההלבשה במחצית. הדיון יחל בשעה 16:00.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully