וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"הפתרון לבעיית יום הזכרון יהיה בהזזת שעת המשחק"

3.4.2011 / 21:03

במכבי ת"א ויתרו על הניסיון להקדים את משחקי הפיינל פור ביממה. בלאט אחרי חיפה: "כנראה שזו באמת עונה מיוחדת"

ברני ארדוב

צילום ועריכת וידאו: נועם אשל

מכבי תל אביב חזרה הערב (ראשון) לקרקע אחרי חגיגות ההעפלה לפיינל פור. הצהובים קיוו להמשיך לחגוג גם על הפרקט מול מכבי חיפה מהתחתית, אבל נאלצו לעבוד קשה לפני שניצחה 95:98 בהיכל ונמנעו מהפסד מביך. קבוצתו של מיקי גורקה נשארה קרובה למקומיים לאורך כל המשחק והוליכה בדקות הסיום בדרך לסנסציה של העונה, אבל סל גדול של צ'אק אידסון 13.7 שניות לסיום החזיר את היתרון למכבי תל אביב, שניצלה את חוסר הניסיון של הירוקים כדי לשמור על הניצחון.

"כבר היינו עם רגל וחצי בקבר", הודה דיוויד בלאט בסיום. "ואם הצלחנו לחזור מזה כנראה שזו באמת עונה מיוחדת. ציפיתי שיהיה משחק קשה אבל לא עד כדי כך. היינו עייפים אחרי שלושה משחקים מאוד קשים, אבל מגיעה מילה טובה למכבי חיפה שהיא קבוצה מוכשרת שלא צריכה להיות איפה שהיא נמצאת בטבלה".

במקביל המשיכו להתעסק במועדון בסוגייה הבוערת ביותר בימים האחרונים - הניסיון להימנע ממשחק בערב יום הזכרון בגמר הפיינל פור. אחרי שאחת האפשרויות שעלתה בדיונים בין ראשי מכבי תל אביב להנהלת היורוליג הייתה להקדים ביממה את חצאי הגמר ולקיים את הגמר בשבת, אמר הערב גורם בקבוצה: "אם עניין הפיינל פור יסתדר, זו תהיה הזזה בשעה ולא ביום".

עוד נודע לוואלה! ספורט כי גם אם ראשי היורוליג יסכימו להקדים את שעת משחק הגמר בערב יום הזיכרון. בכדי למנוע קשיים בהמשך, קברניטי מכבי תל אביב ידרשו מסמך בכתב מהנהלת היורליג בו ייכתב מראש שעת המשחק.

ליאור אליהו הוסיף: "היה קשה היום, משחק מאוד לא קל. חיפה שיחקה טוב, אנחנו לא שיחקנו כמו שאנחנו צריכים. הם קלעו באחוזים מדהימים, אנחנו עשינו הגנה רפויה וזה מה שהוביל אותנו לדקות אחרות צמודות. היה ברור שיש ירידת מתח מנטאלית, זה ברור ואני לא מתבייש להגיד שזה לגיטימי, אנחנו בני אדם ולא מכונות. היתה הקלה אחרי העפלה לפיינל פור אבל יומיים אחרי לבוא לאווירה אחרת היתה קצת קשה".


המאמן המפסיד, מיקי גורקה, אמר: "אני גאה באיך שהשחקנים שלי שיחקו, דיברנו על זה שאנחנו יכולים לנצח את מכבי והיינו קרובים לזה, אבל איבדנו את המשחק דקה וחצי לסוף. הובלנו כבר ב-7 וכמו שקורה עם מכבי תל אביב בנוקיה הם חוזרים ומנצחים את המשחק משום מקום". על הרחקתו ג'רמיין ג'קסון אמר גורקה: "גיא פניני עושה פרובוקציות כמו ילד, הולך ודוחף את ג'רמיין ליד השופט ואז השופט מפחד לשרוק ולהרחיק אותו", זה מעצבן".

בתגובה לדברים של גורקה במסיבת העיתונאים אמר בלאט: "אני אבליג על הדברים שנאמרו על ידי מיקי על פניני כי הוא בטח מרגיש הרבה אמוציות אבל שמאמן יבוא ויתחיל לתקוף שחקן בקבוצה השניה זה קצת יומרני, אבל בכל זאת אני מחליט להבליג בכבוד".

פרנק רובינסון הוסיף: "זה היה משחק מצויין שלנו ועשינו את כל מה שצריך אבל בסופו של דבר איבדנו קצת את המומנטום בדקות האחרונות והם הצליחו להשוות את התוצאה ולנצח בסופו של דבר. אף אחד לא נתן לנו צ'אנס לכך שננצח אבל עשינו עבודה יפה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully