וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

האם בית"ר ירושלים בדרך לעונש רדיוס והפחתת נקודות?

7.3.2011 / 23:00

הקבוצה צפויה לעמוד לדין בפעם השלישית העונה על קריאות גזעניות ועלולה להיענש בחומרה. טל: ”מקווה שפתרנו את המחסום”

בית"ר ירושלים, זוכרים אותה? הקבוצה של רוני לוי, ללא ספק אכזבת העונה בליגת העל, הצליחה להשיג הערב (שני) את הניצחון הכי גדול שלה העונה, 0:1 על הפועל תל אביב. הצהובים-שחורים הציגו משחק לחימה והחזירו ל-15 אלף האוהדים שמילאו את טדי, ולראשונה מזה זמן רב יצרו אווירה לוהטת בבירה ונתנו דחיפה אמיתית לשחקנים שלהם. כחלק מהאווירה הלוהטת, הורחק מאמן בית"ר רוני לוי לאחר שיצא מהאזור הטכני.

למרות השמחה הגדולה בעקבות הניצחון, רגע שלילי שיצא מהערב הזה הוא שבעקבות הקריאות הגזעניות מצד אוהדי הקבוצה כלפי טוטו תמוז וסלים טועמה, צפויה בית"ר ירושלים לעמוד לדין והיא תואשם, ככל הנראה, בסעיף קריאות גזעניות בפעם השלישית העונה. המשמעות: המועדון עלול לספוג עונש כבד בדמות הפחתת שתי נקודות, קנס כספי ומשחק רדיוס (ראו לינק בתחתית הידיעה).

עונש משמעתי כבד בדרך?

רוני לוי החמיא לשחקנים שלו בסיום: "עמדה מולנו קבוצה יוצאת מן הכלל והיינו צריכים להתאים את עצמנו אליהם. היינו מאוד מסודרים והצלחנו לחשוף את הפועל למתפרצות שלנו. קשה לנו לבוא לידי ביטוי במשחקים שאנחנו צריכים להיות יותר דומיננטיים. קשה בבית"ר להבין שאנחנו נלחמים על החיים שלנו וזה המסר שהעברתי לשחקנים.

"כל האמצעים כשרים, אם צריך להילחם ולהיאבק. המשחק נגד הפועל רמת גן הוא הרבה יותר קשה מנטלית מאשר ממשחק מול הפועל תל אביב. קשה להביא את השחקנים עם אותה רמת מחוייבות. אני מקווה שיהיה לנו קהל כזה מול רמת גן ויהיה בסדר". על ההרחקה שלו אמר לוי: "לא הבנתי למה הורחקתי, הייתי בלהט יצרים". רוני לוי הוסיף: "יש סרט שנגיע למקום השישי, אבל אני עדיין עם הרגליים על הקרקע ומסתכל למטה. אנחנו צריכים מאוד להיזהר לא להסתבך, ולהמשיך באותה דרך ועם התמיכה של הקהל".

קפטן בית"ר והשחקן המצטיין, אבירם ברוכיאן, התייחס להבדלים בין היכולת החלשה של הקבוצה כל העונה למשחק המצוין הערב: "ההבדל היום בא בזכות הקהל. פעם ראשונה שאנחנו זוכים לקהל אמיתי וזה הכוח והעוצמה של בית"ר ירושלים, והחזרנו לקהל בגדול. אני היחיד שיכול לעשות את הסוויץ' ולשנות את הפנים של הקבוצה ועשיתי את זה היום, אם לא נעשה את זה שבוע הבא אז זה יהיה כמו שני צעדים אחורה".

קשר בית"ר עידן טל נשמע מרוצה מאוד: "הגיע הזמן שנראה יותר מלחמה ואז הדברים ישתנו. שיחקנו לא רע במחצית הראשונה, ולא ראיתי מצבים מיוחדים של הפועל תל אביב. עשינו דברים יפים וטובים, והניצחון הזה הוא הרבה בזכות התמיכה של הקהל. כבר תקופה ארוכה שאנחנו עובדים טוב באימונים ומשתפרים אבל התוצאות לא באו. היה לנו איזשהו מחסום, ואני מאמין שהמשחק הזה פתח אותו. עם כל הביטחון, נצטרך לשמור על אותה רמת עבודה ואותה רמת ריכוז כדי שתהיה המשכיות. שוב אנחנו חוזרים לאותה נקודה - הכל בראש".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully