וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קלינגר: "אני מרגיש נורא, נשב ונחליט מה עושים"

מאמן באר שבע ערך שיחה עם ברקת אחרי התבוסה לק"ש ויערוך עוד שיחה ברביעי. רן בן שמעון: "ההתקדמות שלנו מדהימה"

רוני לבנה

צילום וידאו: אדריאן הרבשטיין, עריכת וידאו: עידן גוראל

אוהדי עירוני קרית שמונה שהגיעו הערב (שלישי) לראות את קבוצתם בשמינית גמר גביע המדינה, בוודאי לא התחרטו על כך. הקבוצה של רן בן שמעון הציגה את אחד ממשחקיה הטובים ביותר העונה, כשהיכתה ללא רחם בהפועל באר שבע עם 0:4 מהדד ומשכנע בדרכה לרבע הגמר.

מאמן המנצחים רן בן שמעון היה מאוד מרוצה בסיום, בעיקר מהאופי של קבוצתו בשבועות האחרונים. "להגיע למצבים בתחילת משחק ולהבקיע זה משחרר את הקבוצה", אמר המאמן. "מעבר לזה רואים בקרית שמונה קו התקדמות מדהים, זה כבר לא משנה איך יהיו התוצאות בסוף העונה - הקבוצה עושה התקדמות יפה מאוד. אנחנו מצליחים למצוא כל הזמן את האנרגיות לחזור ולשחק כדורגל טוב וחיובי, וצריך להעריך את השחקנים שלנו זה שהם ממשיכים לרוץ גם ב-0:4 גורם לי סיפוק גדול".

שמעון אבוחצירא, שנראה פשוט מצוין מאז שחזר מיוון, אמר בסיום: "אני במועדון מצוין, כיף לי פה, ורק שימשיך ככה. המאמן והצוות המקצועי מכינים אותנו לכל משחק, אבל תמיד אמרו לי שלקחת גביע זה יותר כיף מאליפות. אני שמח שהיום ניצחנו והצגנו יכולת טובה".

קלינגר: "הכי קל להרים ידיים"

מנגד, מאמן הפועל באר שבע ניר קלינגר היה מאוד מתוסכל בסיום. מספר מאוהדי הקבוצה התגודדו מחוץ לאצטדיון וקיללו את המאמן. "אני מרגיש ממש נורא. הטעויות שעשינו בהגנה בשלושה שערים הראשונים זה לא ייאמן", אמר קלינגר. "לפעמים יש תקופות שקשה ליישם הוראות, הביטחון יורד. צריך לדעת להתמודד גם עם הצלחות וגם עם מצבים קשים. גם כשיש הצלחה צריך לנסות להחזיק אותה למעלה, וגם כשיש כישלון צריך לצאת משם".

קלינגר נשאל לגבי עתידו האישי במועדון ואמר: "אני אוהב את המועדון ורוצה שהוא יצליח, האוהדים חשובים לי ואני תמיד עובד עם הלב והנשמה. אני עושה את המקסימום, ותמיד אעשה הכל בשביל להצליח ולגרום אושר לאנשים. לא התחייבתי להצליח תמיד, אבל ברגעים כאלה צריך לדעת להרים ראש, לא לקבור את עצמנו באדמה. הכי קל זה להרים ידיים. נשב ונחליט מה עושים".

ערן לוי הוסיף: "אין לי הסברים. לא עזרתי היום ואני מאוד מאוכזב מעצמי וגם מהקבוצה. תהיה נסיעה עצובה לבאר שבע".

לאחר ההדחה, נערכה שיחה בין בעלי הקבוצה אלונה ברקת לקלינגר בנוגע למצב הקבוצה, כאשר פגישה נוספת תתקיים ביום רביעי. במהלך השיחה ניתחו השניים את המשחק וברקת שאלה את קלינגר אילו פתרונות ניתן למצוא. קלינגר ענה כי באר שבע סובלת מחוסר ביטחון ואמר כי ינסה לייצב את הקבוצה בתקופה הקרובה כבר במשחק הקרוב נגד הפועל חיפה. בבאר שבע נתנו גיבוי מלא למאמן.

בתקופה הקרובה ינסה קלינגר לערוך שינויים במערך ההגנתי של הקבוצה ולא מן הנמנע שמספר שחקנים מההרכב ישלמו את המחיר ויעברו לספסל. "הקבוצה פתחה טוב את העונה מבחינה הגנתית, אבל זה היה מטעה", אמר גורם בקבוצה. "יכול להיות שעשינו טעות שלא התחזקנו בחלק ההגנתי. יש לנו בעיה גדולה מאוד וכרגע קשה מאוד לפתור אותה כי אי אפשר לצרף שחקנים".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully