וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל תל אביב רוצה את מחמוד עבאס מאשקלון

6.1.2011 / 10:14

אשקלון ביקשה מהפועל ת"א את רומן רוקי ונתבשרה כי הדבר ייעשה בתמורה ל-50% מכרטיסו של עבאס. יברויאן סגר תנאיו

בפגישה שנערכה בשבוע האחרון בין מוני הראל לפרוספר אזגי ביקש היו"ר של הפועל אשקלון להעביר לקבוצתו את הקשר המושבת של הפועל תל אביב, רומן רוקי. אזגי קיבל תשובה מפתיעה מיו"ר הפועל תל אביב, ונתבשר כי האדומים מעוניינים להעביר אליהם את מחמוד עבאס, ודורשים כ-50% מכרטיסו בתמורה להעברתו של רוקי. עדיין לא ברור אם הבקשה של הפועל תל אביב מתייחסת כבר לפגרת ינואר או לעונה הבאה, אך ללא קשר, לאשקלון מספר הצעות אטרקטיביות עבור עבאס ובמועדון ככל הנראה יסרבו לבקשות הקשורות לפגרת ינואר.

במידה ורוקי יגיע, הוא אמור להוות תחליף לזוראב מנטאשווילי המאכזב ובימים הקרובים יחליטו בקבוצה לאיזה מקבוצות ליגת העל המעוניינות בו הם מתכוונים לשחררו, כאשר המו"מ הרציני ביותר מתנהל מול הפועל רמת גן.

איליה יברויאן סגר למעשה את תנאיו בהפועל אשקלון, ולאחר המשחק נגד הפועל תל אביב בשבת צפויה ככל הנראה ההודעה על צירופו של החלוץ, שיחד עם סרג' איילי אמור להביא לשינוי בהתקפת הקבוצה. במידה ובמועדון יחליטו להתחזק בשחקן הגנה, סיאד פילקוביץ' הסלובני שהתאמן עם הקבוצה לפני כשבועיים, הוא העדיפות הראשונה של המאמן גיא עזורי. במועדון מתכוננים למשחק נגד הפועל תל אביב בשבת, שהצפי הוא לכ-2,000 אוהדים אדומים לפחות שיגיעו לאשקלון.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully