וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מוני הראל: "אין לי כסף לקנות את החלק של טביב"

הבעלים של הפועל ת"א נפגש עם אוהדים, סיפר על הבעייתיות ביחסי ההנהלה והבהיר: "הפרסומים שאקנה את חלקו לא נכונים"

המתיחות בהנהלת הפועל תל אביב נמשכת. היום (שני) נפגש בעלי הקבוצה, מוני הראל, עם כמה מהאוהדים וניסה להרגיע אותם לגבי תיפקוד ההנהלה. הראל הבטיח לאוהדים: "נעשה הכל כדי לרכוש את החלק של אלי טביב, אבל כרגע אין ברשותי את הכסף לעשות את זה". בנוסף, סיפר הראל לאוהדים כי קיים נתק מוחלט בינו לבין טביב, וכי כבר מספר ימים הוא לא חוזר לעשרות הטלפונים שנעשו אליו מהפועל.

עוד נודע כי הסכום שידרוש טביב תמורת חלקו במועדון עומד על כ-25 מיליון שקל, מה שמונע מהראל לבצע את העסקה כעת. זאת על אף שבקופת המועדון יש כרגע סכום גבוה יותר מן הסכום הנקוב. כלומר, הראל יצטרך להפקיד בטוחות בבקרת התקציבים במקומו של טביב ולא יוכל לעשות זאת. מקורב להראל אמר היום: "כרגע הוא נמצא בתהליכים משפטיים ואין לו את הכסף הדרוש לרכוש את החלק של טביב במועדון". בנוסף לכך, הראל עדיין עסוק בניסיון לצרף רוכש לקבוצה שירכוש את כל המועדון או את חלקו של טביב בלבד.

במקביל, גורמים בהפועל תל אביב טוענים כי הראל מנסה לרצות את האוהדים, ובמידה ואכן יציע לטביב לעזוב זה יהיה מהכסף שנמצא בקופה. במידה וייעשה מהלך כזה, הוא ייאלץ למכור שחקנים כמו איתי שכטר, גילי ורמוט וערן זהבי כדי להעמיד תקציב ראוי לקבוצה. המשמעות, במידה וטביב יעזוב הפועל תל אביב תיחלש מקצועית, והקבוצה שזכתה בדאבל ככל הנראה תתפרק. בכל מקרה, הראל הגיב הערב לפרסומים האלו ואמר: "כל הפרסומים לפיהם אני אקנה את החלק של אלי טביב, לא היה ולא נברא".

בנוסף, היום נודע כי הסכם החסות בין הפועל תל אביב לחברת "אקזיט" הופר על ידי "אקזיט", שלא שילמה להפועל תל אביב את הכספים שמגיעים לה על פי ההסכם בין הצדדים. בנוסף, המחאות שהחברה נתנה למועדון לא כובדו על ידה ולא נפרעו. ההסכם בוטל והנושא הועבר לטיפול משפטי, כאשר הפועל תל אביב מתכוונת לתבוע את החברה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully