וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סלטיק שוב מתעניינת באיתי שכטר

23.12.2010 / 13:57

בסקוטלנד מדווחים על ניסיון של הקבוצה לצרף את חלוץ הפועל תל אביב. בגזרת ההנהלה אין שקט. גורם: ”הסולחה זו בדיחה"

חרף הפגישה אתמול (רביעי) של בעלי הפועל תל אביב אלי טביב ומוני הראל, שהוגדרה על ידי הצדדים כ"חיובית", בקבוצה עצמה סקפטיים מאוד לגבי האפשרות שהמפגש בין צמד הבעלים ייצור מהפכה ביחסים, ושאכן משהו ישתנה בדרך שבה מנוהלת הפועל.

אחד הדברים שסוכמו אתמול הם התשלומים לספקים חיצוניים של הקבוצה ותשלומי תגמולים לסוכנים, אך הדברים רחוקים מאוד בכדי לאפשר להפועל לנשום לרווחה. כבר במהלך הפגישה עצמה נשמעו צעקות שהדהדו בכל רחבי משרדי התאחדות, וזה רק סמן אחד לכך ששום דבר בפועל לא הולך להשתנות.

הצדדים עדיין לא מסכימים על מספר דברים מהותיים. אחד מהם זה כמות הכסף שתקציב הקבוצה לרכש, ובקרב השחקנים לא מאמינים כי טביב יאשר את ההלוואות שהראל הבטיח למהראן לאלה ולשי אבוטבול כחלק מאותן הסכמות שהגיעו אתמול שני השותפים. בפגישה עצמה ניכר היה שלשני הצדדים ברור כי הם לא יוכלו להמשיך עוד עונה בצורה כזו, ושהם חייבים להיפרד בסוף העונה כי המחלוקות הם יותר מדי עמוקות ומהותיות.

אחד המקורבים למועדון אמר אמש אחרי הפגישה כי "הכל נראה טוב ויפה אחרי הפגישה הזאת, אבל השניים עדיין לא יכולים לסבול אחד את השני". היום עוד הגדילו ואמרו במועדון עצמו: "כל הפגישה הזאת היא בדיחה אחת גדולה, הכל בכדי להרגיע את האוהדים ולנסות לשדר עסקים כרגיל. אף אחד פה לא קונה את האמרות לא של אלי ולא של מוני. שניהם מפחדים מהתגובה של האוהדים, וכל מה שהיה אתמול זה בשביל לרצות אותם כדי שלא יהיו הפגנות מצדם כמו לפני כמה חודשים".

המטרה עכשיו בהפועל היא להימנע מתהליכי בוררות נגדם, כמו זה שמתכננים האחים קצב בנוגע לעסקאות שביצעו במועדון. כמו כן בקבוצה חוששים מעוד תביעות מצד ספקים חיצוניים, ומהדרישה להשלים את סכום הכסף אשר אמורה לקבל אספניול על עסקת בן שהר. למרות זאת, הדבר הכי חשוב עבור הקבוצה זה להרגיע את האוהדים, וראשיה מקווים שקהל אוהדיה לא יעשה מהלכים קיצוניים כנגד ההנהלה, שמצדה יודעת שמאבק מול הקהל הוא חסר סיכוי ויביא לשבר גדול ולפגיעה בקבוצה. כל שנותר להם לקוות זה שאם אכן יהיה מאבק, שהוא לא יחצה את הגבולות הלגיטימיים, ושזה לא יגיע לשימוש בכוח מצד האוהדים המתוסכלים, שכבר לא יכולים לסבול את מאבקי הבעלים על חשבונם של השחקנים והמועדון.

בצד המקצועי, בהפועל דרוכים לקראת חלון העברות שייפתח בינואר, ובקבוצה מקווים שלא יגיעו הצעות רציניות מאנגליה על החלוץ איתי שכטר. אם אכן תגיע הצעה, הראל אתמול הבטיח שלא יעמדו בדרכו ויאפשרו לשכטר לעזוב כסכום העברה שאמור להיות עד שלושה מיליון יורו.

חבר חדש לכיאל בסקוטלנד?

בסקוטלנד עלו דיווחים על התעניינות מחודשת של סלטיק בחלוץ הקבוצה, איתי שכטר, כאשר נמסר כי הקבוצה כבר הביעה עניין הקיץ בשכטר והציעה תמורתו 2.5 מיליון ליש"ט, אך האדומים לא היו מוכנים להיכנס למשא ומתן בשל ההשתתפות בליגת האלופות. כעת נטען כי המצב עשוי להשתנות בעקבות ההדחה.

בדיווח נטען עוד כי שכטר היה מועמד ללא מעט קבוצות כמו שאלקה, ליברפול, טוטנהאם, ווסטהאם וליון, כשגם מספרד נרשמה התעניינות. חלוץ נוסף נמצא על הכוונת של סלטיק: מורטן רסמוסן, ששייך לקבוצה אבל עבר בהשאלה למיינץ וכבש בחמישה משחקים שני שערים. רסמוסן הוצע כמועמד לחזור לפני תום ההשאלה. גם מיכאל סילברבאור, קשרה של אוטרכט, נמצא בתוכניות של ניל לנון.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully