וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בלאט: "מצ'באן השתלב מהר ממה שחשבתי"

22.12.2010 / 21:04

בלאט ומכבי תל אביב יתארחו אצל פרוקום (ה’, 20:00, 10) במשחק חסר חשיבות. הסרבי אמור לזכות לדקות ראשונות

אחרי שמונה ניצחונות רצופים, מכבי תל אביב תנעל את שלב הבתים הראשון של היורוליג כשתתארח אצל פרוקום גדיניה (חמישי, 20:00, ערוץ 10) לאחר שהצהובים כבר הבטיחו את המקום הראשון לפני שבועיים וכבר ממתינים להגרלת הטופ 16, המשחק הפך להיות חסר חשיבות, גם על רקע העובדה שלפולנים אין סיכוי להמשיך הלאה.

למרות הדברים, דייויד בלאט, מאמן מכבי תל אביב, ביקש מהשחקנים שלו "לשמור על האינטנסיביות ולהילחם כדי לשמור על המומנטום הטוב בו אנחנו נמצאים". במכבי העדיפו להעניק לליאור אליהו מנוחה שהשאירה את הפורוורד בארץ כדי שיוכל להתאושש מהמכה אותה ספג בגבו בשבוע שעבר מול חימקי מוסקבה, בעוד שהרכש הטרי מילאן מצ'באן יירשם בטופס המשחק ואמור לזכות לדקות ראשונות של משחק.

"לא קל להתכונן למשחק כזה שלא חשוב לאף אחת מהקבוצות", מודה טל בורשטיין. "למרות זאת אנחנו קבוצה מקצוענית. יש לנו גאווה, אוהדים והרבה אנשים בארץ שיראו את המשחק ואנחנו רוצים ללכת לשם ולשחק כמו שצריך במטרה לנצח. הבטחנו את העלייה שלנו ואנחנו כבר מסתכלים קצת לעבר הטופ 16 וחושבים על דברים שצריך לעשות.

"אנחנו לא נדע אם אנחנו מוכנים לשלב הבא עד שלא נתחיל אותו אבל כמובן שכבר מעכשיו אנו מסתכלים ומתכוננים. מצ'באן הצטרף אלינו וצריך להכניס אותו לעניינים, כשיש לנו את החודש הזה להתכונן. מצ'באן הוא שחקן טוב, יש לו ראיית משחק והוא בן אדם מאוד טוב. לא נראה לי שתהיה בעיה להכניס אותו לעניינים ובמקרה הזה אני לא חושב שאפשר להגיד את המשפט 'אם זה לא שבור אל תתקן'".

"המשחק לא חשוב מבחינת הדירוג, אבל אני חושב ששתי הקבוצות מחשיבות את המשחק מכיוון שהן רציניות ומקצועניות בעלות גאווה להופיע טוב בכל משחק", סיפר בלאט. "אנחנו לא נבצע שינויים מהותיים מכיוון שאין צורך בכך. ההשתלבות של מילאן מצ'באן הייתה חלקה וטבעית, כפי שציפיתי שיקרה, אולי אפילו יותר מכך. ככל שהוא יתאקלם מהר יותר, ההשפעה שלו תהיה גדולה יותר".

פצ'צ'אס: "זה לא משחק ידידות עבורנו"

חשבתם שפרוקום גדיניה כבר שכחה מהיורוליג? לפחות לפי מה שמשדר מאמן הקבוצה, תומאס פצ'צ'אס, הקבוצה שלו לוקחת ברצינות את משחק הנעילה של שלב הבתים נגד מכבי תל אביב. כזכור, פרוקום סוגרת את בית א' ללא שום סיכוי להמשיך לטופ 16, אבל למרות זאת, פסאס מצהיר כל קבוצתו לא מזלזלת במשחק.

"כולם יודעים שמכבי היא קבוצה נהדרת, והעונה זו קבוצה חזקה מאוד", אמר פצ'צ'אס. "אנחנו מתייחסים למשחק הזה ברצינות מלאה. אנחנו רוצים להיאבק על הניצחון ואני חושב שאנחנו מוכנים אליו. זה לא משחק ידידות ואני חושב שהמשחק הזה יהיה קשה מאוד".

גם אדם הריקניוק, הסנטר הפולני, בטוח בסיכויים של פרוקום להשיג ניצחון שלישי במפעל אחרי שהפולנים ירדו מנוצחים מול ז'לגיריס ופרטיזן בלגרד בשבועיים האחרונים. "עבורנו מדובר במשחק חשוב נוסף ואנחנו נילחם כדי להשיג תוצאה טובה", הבהיר הריקניוק. "אנחנו צריכים להישאר מפוקסים ולשמור על ריכוז ברמה גבוהה, לשחק טוב בהגנה ולהיאבק על כל ריבאונד".

עדכון ראשון: 19:38
עדכון אחרון: 21:04

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully