וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שחקן בחיפה: "חבל שלא שיחקנו ככה לפני ארבעה חודשים"

26.9.2010 / 12:08

שחקן בחיפה עונה לאוהדים ששרקו בוז. במועדון מרוצים: "ורד ורפאלוב לקחו מנהיגות, שחקנים לא נכנסו לפאניקה". הקבוצה תועמד לדין

"ליאור רפאלוב ועידן ורד לקחו מנהיגות אתמול וזה מה שניצח את המשחק. שחקנים ידעו מה לעשות ולא נכנסו לפאניקה". כך אמרו במכבי חיפה בבוקר שלאחר הניצחון על בני יהודה. במועדון שבעי רצון מהתפקוד של ורד שהיה אמור לחזור רק לפני שבוע למגרשים והקדים את שובו. על רפאלוב נאמר: "לפי המשחק אתמול, סרט הקפטן בהחלט מגיע לו". כזכור, הקשר סובל מרגישות בשריר הירך האחורי, אך יהיה כשיר למשחק מול בית"ר ירושלים.

עשרות מאוהדי הקבוצה התאגדו אתמול מחוץ לבלומפילד ודנו בנושא שיטת המשחק של אלישע לוי. רבים מהם טענו כי אם המאמן יערוך חילופים הגנתיים בעתיד, הם ימשיכו בשריקות הבוז. לוי, כזכור, אמר אמש כי הוא לא מתרגש מהשריקות. שחקן בקבוצה אמר הבוקר: "אפשר רק להצר על הקריאות האלה. האוהדים צריכים להבין שלפעמים הנקודות חשובות יותר מהדרך. חבל שלא שיחקנו ככה לפני ארבעה וחצי חודשים".

הקשר גוסטבו בוקולי יעבור בדיקת MRI, אבל יהיה כשיר למשחק נגד בית"ר. יניב קטן יגביר גם השבוע את קצב האימונים וההערכה היא שהוא יוכל ליטול חלק במשחק. בצוות הרפואי לא רוצים לסכן את השחקן ואם קטן לא יהיה כשיר במאה אחוז, ייתכן שיפתח על הספסל. אם השחקן יהיה כשיר, הוא יפתח כנראה על חשבון אייל גולסה. בכל מקרה, עד יום שלישי תתקבל החלטה סופית בעניין.

לאצטדיון הגיע אתמול סוכן השחקנים פיני זהבי, ששוחח ארוכות עם אדריאן סילבה ואלכסנדר זהבי והתעניין במצבם. סילבה נראה מאוכזב מכך שלא פתח במשחקי הליגה האחרונים. זהבי חזר להתאמן ויהיה כשיר למשחק נגד בית"ר ירושלים. עושה רושם שיש אכזבה מסוימת בצד של זהבי, שעד כה לא משתלב ברוטציה של לוי אבל צפוי לקבל הזדמנות בהמשך.

הנשיא יעקב שחר נראה מעודד את טאלב טוואטחה מחוץ לחדר ההלבשה, כנראה על רקע העובדה שהמגן לא מקבל דקות.

ההתאחדות לכדורגל הודיעה הבוקר כי מכבי חיפה תעמוד לדין בעקבות התפרעות אוהדיה במהלך המשחק. גם בני יהודה תעמוד לדין בשל התנהגות האוהדים. בדוח השיפוט של זיו אדלר נכתב כי אוהדי שתי הקבוצות השליכו חפצים למגרש. הדיון יתקיים ביום שלישי בשעה 15:00.

הבוקר נודע עוד כי המשחק בין מכבי חיפה לבית"ר ירושלים ייערך ביום ראשון הבא בשעה 20:45, ולא ביום שני כמתוכנן, ככל הנראה בשל משחקי הנבחרת בסוף השבוע הבא.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully