וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שרנאס ושריקי שוב מועמדים להפועל ת"א

האדומים נחתו מאוסטריה ומחפשים חיזוק לחוד. הליטאי שנבחן בקיץ עשוי להגיע, אם חלוץ אשדוד יבוא, תלך הקבוצה על מגן זר

קובי אליהו

צילום ועריכת וידאו: נועם אשל

פחות מ-24 שעות אחרי שגברה על רד בול זלצבורג 2:3 באוסטריה, נחתה הערב (חמישי) הפועל תל אביב בישראל. האדומים חזרו מרוצים מאוד, אבל יודעים שנותרה להם עוד חצי עבודה בבית ושעוד לפני כן מצפה להם המשחק הראשון בליגה, נגד הפועל חיפה ביום שבת.

המאמן, אלי גוטמן, אמר: "הדבר הראשון שאמרתי לשחקנים זה שאנחנו צריכים שבוע של צניעות ו-90 דקות של ריכוז. בחלקים נכבדים נראנו טוב, אבל לא השלמנו את המשימה. הבנתי שבלומפילד יהיה כולו צבוע באדום ועם הקהל אני מקווה ומאמין שנעשה את זה".

כמה עשרות אוהדים קיבלו את השחקנים האדומים בשדה התעופה והקשר יוסי שבחון אמר: "עשינו רק חצי עבודה ונצטרך להשלים את זה בבלומפילד ביום שלישי. זלצבורג היא יריבה לא פשוטה ונצטרך לבוא באותה רמת ריכוז כמו שבאנו לשם".

בתוך כך האדומים עשויים לחזור לאופציית החתמתו של הקשר/חלוץ הליטאי, דרוידאס שרנאס, שכבר נבחן במחנה האימונים של הקבוצה באוסטריה מוקדם יותר הקיץ. יוסי אבוקסיס עשוי לצאת בימים הקרובים לעקוב אחרי הליטאי המשחק בוידז'ב לודז' הפולנית. כזכור, בעקבות פציעתו של מהראן לאלה, שייעדר כחצי שנה, הפועל תל אביב החליטה לחפש שחקן נוספף לחלק הקדמי.

שחקן אחר שעשוי להגיע למתחם חודורוב הוא חלוץ מ.ס אשדוד, עידן שריקי, שגם כן היה על הכוונת של האדומים במהלך הקיץ. אם שריקי יגיע, תלך הפועל על אופצייה של מגן ימני זר, שיתחרה עם עומרי קנדה על המקום בהרכב.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully