וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עמותת אוהדי בית"ר ירושלים תופסת תאוצה

8.8.2010 / 20:07

העמותה החלה לגבות דמי חבר מאוהדים המעוניינים להצטרף, במחיר מבצע של 500 שקלים. קורנפיין: "למעלה מ-900 נרשמו"

היום (ראשון) חלה התקדמות נוספת בהקמת עמותת האוהדים של בית"ר ירושלים. בפגישה שנערכה בשעות הבוקר בין איציק קורנפיין לבין יוזמי עמותת האוהדים, נדונו תנאי הצטרפות העמותה להנהלת המועדון, תחומי אחריותה ושילובה בעונה הקרובה ובעונות הבאות כחלק אינטיגרלי מהנהלת בית"ר ירושלים. בפגישה הציגו יוזמו העמותה את הנושאים העיקריים העומדים כעת על הפרק כשזוהי הפגישה הראשונה מבין מספר פגישות שמתוכננות במהלך השבועות הקרובים. כחלק מבניית העמותה, הבוקר החלה גביית דמי החבר מכל האוהדים שנרשמו למיזם.

בתוך כך החלה היום העמותה לגבות את דמי החבר מכל האוהדים שנרשמו למיזם וזאת על מנת להוציא את המיזם לפועל עוד לפני פתיחת עונת המשחקים 2010-2011. "הצפי הוא לגבייה של כמיליון שקלים מדמי חבר ותרומות", סיפרו הבוקר חברי העמותה, "ההיענות של האוהדים מרשימה ואנו קוראים לאוהדים נוספים להמשיך ולהצטרף למיזם. בפעם הראשונה בהיסטוריה יכולה להיות לאוהדים השפעה ומעורבות ישירה על הנעשה במועדון האהוב שלנו, אנחנו רוצים לעזור ולקדם את המועדון למקום הראוי לו, תוקף ההנחה המשמעותית ברכישת המנוי לחברי העמותה (500 שקלים למנוי) הינו עד ה- 15 לחודש וכל המצטרפים לאחר תאריך זה – לא יוכלו לממש את ההטבה. אי לכך העמותה קוראת להסדיר את תשלום דמי החבר בהקדם החל מפתיחת הקווים היום". יש לציין כי מכירת המנויים לחברי העמותה תעמוד על מחיר מיוחד של 500 שקלים במקום 1000 שקלים, אך אוהדים שירשמו לעמותה לאחר ה-15 באוגוסט לא יזכו להטבה מיוחדת זאת.

בנוסף לתמיכה מהנהלת בית"ר ירושלים, זוכה העמותה גם לתמיכה ממשרד הפרסום "באומן בר רבינאי", אחד ממשרדי הפרסום הגדולים בארץ שצמרת הנהלתו הם אוהדי בית"ר ירושלים. משרד הפרסום התנדב לסייע שיווקית ולנסות להרים קמפיין משמעותי שמטרתו תהיה לנסות ולהגיע אל האוהדים האמיתיים של המועדון שנעלמו מהיציע.

הנהלת המשרד נפגשה עם נציגי העמותה ועם איציק קורנפיין ולאחר שהתרשמה שאחת המטרות של העמותה היא לשפר את תדמית של המועדון וכי העמותה יוצאת נחרצות נגד האלימות והגזענות במגרשים החליט המשרד להירתם ולעזור לעמותה להגיע אל אותם האוהדים שמאוד רוצים להצטרף אך עדיין לא בטוחים מי היא העמותה ולאן הולך כספם.

יורם לוי סמנכ"ל הקריאטיב אמר : "מדובר במהלך שיחזיר את הקבוצה לאוהדים האמיתיים, ויאפשר להם להשפיע על דמותה של בית"ר בכל האספקטים לטווח הקצר והארוך יותר. יש לבית"ר מאות אלפי אוהדים נאמנים בישראל שהתרחקו קצת בשנים האחרונות, אני קורא לכולם לקחת אחריות, ובמחיר של 90 שקל בחודש להחזיר את הקבוצה אלינו האוהדים ".

איציק קורנפיין התייחס גם הוא למיזם ואמר: "עמותת האוהדים זוהי יוזמה מבורכת אשר יכולה לשנות את מערכת היחסים בין מועדון הכדורגל בית"ר ירושלים לבין אוהדיו הרבים. בית"ר ירושלים זהו מועדון כדורגל שעיקר כוחו נובע מקהל האוהדים הגדול הדוחף את הקבוצה בכל שנה ושנה. לאחר מספר פגישות שערכתי עם מייסדי העמותה, התרשמתי לחיוב מהיוזמה ועוד יותר מהרצון וההתלהבות שלהם ליצור תהליך חדש ומהפכני. קצב ההתקדמות עד כה מרשים כאשר למעלה מ-900 אוהדים נרשמו למיזם. אני קורא באופן אישי לאוהדי בית"ר ירושלים לתמוך ביוזמה המבורכת ולהצטרף לעמותת האוהדים. הפעילות שנעשית בנושא זה חשובה ומבורכת, חשוב שלבית"ר ירושלים יהיה ארגון אוהדים מסודר וחזק שיפעל בשיתוף פעולה עם המועדון".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully