וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קובי מויאל סיכם לשלוש עונות בבית"ר ירושלים

דור בלך

27.7.2010 / 19:51

הקשר נפגש עם איציק קורנפיין, סגר על הישארותו במועדון, ואמר: "לרגע לא היה לי ספק שאני אשאר, בית"ר זה הבית שלי"

בית"ר ירושלים ממשיכה להתחזק והיום (שלישי) הגיע הקשר קובי מויאל למשרדי הקבוצה בבית וגן, ונפגש עם איציק קורנפיין על מנת לדון על המשך דרכו בקבוצה, כשבין הצדדים הושג סיכום שהוא ישחק בשלוש השנים הקרובות במועדון. מויאל הוא שחקן הבית השני שמאריך את חוזהו ולמעשה יהפוך לשחקן הבית השני שמאריך את חוזהו אחרי שאבי ריקן חתם על חוזה לפני מספר שבועות.

מויאל בן ה-23 עשה את הפריצה שלו בקבוצה הבוגרת רק בעונה החולפת כשהפך לשחקן הרכב ורשם 28 הופעות בליגה. מויאל ערך את הופעת הבכורה שלו בקבוצה כבר ב-2005/6, אך בשתי העונות הבאות הוא נדד להפועל כפר סבא ולבני יהודה, שם הו אכבש את שערו הראשון בקריירה. בעונה שעברה כאמור חזר מויאל לבית"ר.

"לרגע לא היה לי ספק שאני אשאר, זה הבית שלי, המועדון שבו גדלתי והקבוצה אותה אני אוהד", אמר מויאל לאתר הרשמי. "ידעתי שכבר בפגישה הראשונה עם איציק קורנפיין העניינים ייסגרו לטובה. אני שמח מאוד שאשאר כאן לעוד שלוש עונות ומקווה ומאמין שאצליח לתרום למועדון בתקופה הזאת. היה לי חשוב מאוד להמשיך בבית"ר ירושלים ולהיות חלק מהקבוצה שבונים כאן לשנים הבאות. יש היום הרבה שחקני בית שעם רובם אף שיחקתי בקבוצת הנוער והמגמה של ההמשך גם בקבוצה הבוגרת זה הדבר הכי טוב שיכול להיות לפי דעתי. העונה יש לנו סגל שלא נופל מקבוצות אחרות בליגת העל ואני בטוח שנהיה גורם משמעותי מאוד בליגה. אני מאמין שיחד עם הצוות המקצועי החדש וביחד עם אורי מלמיליאן נעשה עונה טובה ופורייה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully