וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גוטמן נוטה לפתוח עם שכטר בחוד

האדומים יערכו היום את האימון המסכם לקראת המשחק בהמבורג, המאמן יציב חמישה קשרים וישאיר את יבואה בחוץ

הפועל תל אביב נחתה אתמול (שלישי) לפנות ערב בגרמניה והגיעה למלון בו תשהה בהמבורג עד משחקה מחר מול מוליכת הבונדסליגה במחזור השני של שלב הבתים בליגה האירופית. היום יערכו האדומים אימון מסכם ואסיפה טקטית לאחר מסיבת העיתונאים המסורתית לפני המשחק.

למרות יחסי הכוחות הברורים בין שתי הקבוצות, שחקני הפועל תל אביב נשמעו אופטימיים ועוד לפני ההמראה הצהיר ביבראס נאתכו שאפשר לחזור מהמבורג גם עם שלוש נקודות: "אם תשאל כל אחד הוא יגיד לך שהוא קונה תיקו, אני אומר, שאני מקווה שנחזור עם תיקו ואולי אפילו יותר. אנחנו יודעים שהמבורג פייבוריטית זה לא משהו חדש אבל אנחנו באים כדי לעשות את המקסימום ומקווים לצאת לפחות עם נקודה אחת. אנחנו מכירים כמעט את כל השחקנים שלהם. יש לנו עוד את היום כדי ללמוד עוד קצת, ונצטרך להתמודד עם שחקני ההתקפה שלהם בשמירות כפולות או בצפיפות ואנחנו נדע לעשות את שלנו".

לגבי העייפות עליה התלננו בשבועות האחרונים בהפועל אמר הקשר: "איו עייפות בקבוצה. היה לנו כמעט שבוע לנוח. אנחנו יודעים שהמבורג משחקת בקצב גבוה ונצטרך לדעת לשחק לפי הקצב שלנו ולפי המשחק שאנחנו רוצים. בכל משחק חושבים על ניצחון, אחרת לא היינו באים".

באימון היום יצטרך אלי גוטמן להכריע בסוגית ההרכב. המאמן כבר החליט למעשה כי הוא יפתח עם חמישה קשרים הכוללים גם זוראב מנטשאשוילי וגם נמניה ווצ'יצ'ביץ'. לעמדת המגן הימני יחזור דני בונדר על חשבונו של עמרי קנדה. השאלה הפתוחה שתוכרע היום היא אם גוטמן יעלה עם סמואל יבואה או איתי שכטר בחוד ההתקפה. למרות שיבואה תורגל אתמול בהרכב הקבוצה באימון, שכטר הוא זה בעל הסיכויים הגבוהים לאייש את העמדה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully