וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חמישה שחקנים בדרך החוצה מהפועל פ"ת

2.9.2009 / 11:35

עוד זעזועים בקבוצה של דני לוי: ההנהלה ודני ניראון החליטו לשחרר חמישה שחקנים מהסגל, כולל מרק גורמן ועומרי אלמקייס

רק הפסד אחד, ובהפועל פתח תקוה החליטו כבר לבצע זעזוע בסגל, במסגרתו ישוחררו מספר שחקנים, ביניהם הקשר האחורי מרק גורמן, שהגיע בעונה שעברה לקבוצה, המגן ניסן אלקלעי מבית"ר טוברוק והחלוץ עומרי אלמקייס, שהגיע מנצרת עילית. גם הקשר היהודי-ברזילאי רפאל מלטינסקי ישוחרר. החלוץ רפי דהן נמצא גם הוא בדרך החוצה ובפתח תקוה ינסו למצוא לו קבוצה אחרת.

הסגל של הפועל פתח תקוה מונה 28 שחקנים, והמועדון נאלץ לבצע קיצוץ בעקבות התייעלות כלכלית. אם הקבוצה תפסיד לבני סכנין בעוד שבועיים במחזור השלישי בליגה היא עשויה לבצע שינוי נוסף בסגל השחקנים. ההחלטה לשחרר את גורמן ויתר השחקנים התקבלה לאחר התייעצות שנערכה אתמול בין הצוות המקצועי לניהולי שבסופה הוחלט כי אלה השחקנים שישלמו את המחיר.

נגד גורמן עלו סימני שאלה כבר אחרי המשחק נגד מכבי תל אביב (2:0), אחריו ביקרו אותו קברניטי המועדון. גורמן הוחלף במחצית ולטענת חבריו נראה מדוכדך. "מדובר בהחלטה אמיצה", הגיבו שחקנים בהפועל פתח תקוה כששמעו על הידיעה. "גורמן נחשב לכשרון גדול ועד לאחרונה נמנה על סגל הנבחרות הצעירות. הוא אחד הקשרים האחוריים שאמורים להוביל את ליגת העל בעונות הקרובות". גורמן חתום לעוד שנתיים בקבוצה אך הוא יחזור כעת לבית"ר טוברוק שתמכור או תשאיל אותו לקבוצה אחרת.

במהלך השיחות עלה גם שמו של הקשר הקרואטי טומו ברלצ'אי, אך בצוות המקצועי לא מעוניינים לשחררו. במועדון מתכוונים לתת לשחקן, שהגיע על תקן מחליף לג'וניור ויזה, הזדמנות עד פגרת החורף. אם השחקן יאכזב, גם הוא עשוי למצוא את עצמו במהלך העונה מחוץ לתוכניות.

כזכור, רק לאחרונה ביצעה ההנהלה זעזוע כששחררה את שחקני הבית שגיב כהן ואור פיישבין, מהלך שנתקל בהתנגדות הקהל. נראה כי אחת הסיבות לזעזוע קשורה להחתמת גיא צרפתי, עידן סרור וג'יימס קוקו לומל, שחתם הבוקר באופן רשמי על חוזה במועדון. כהן מבוקש כעת בעירוני קריית שמונה ופיישבין בהפועל אשקלון.

בנושא אחר: הנהלת הקבוצה תיזום בקרוב מאוד פגישה עם חוג האוהדים במטרה לאחות את הקרע בין המועדון לקהל וניסיון ליצור קשר טוב יותר בין המועדון לאוהדים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully