וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אלישע לוי: "מי שתיקח את האליפות, ראויה לה"

15.5.2009 / 11:00

מאמן חיפה התייחס למשחק העונה מול הפועל ת"א: "יש לו משמעות רבה, אך יש משחקים נוספים". קולמה נפצע ונטש את האימון

יותם רונן

צילום ועריכת וידאו: איתי חסיד

שלושה ימים לפני משחק העונה מול הפועל תל אביב, מכבי חיפה ממשיכה לערוך הכנות כשהיא יודעת שניצחון במשחק הזה יבטיח לה, לפחות באופן תיאורטי, את האליפות. הבשורה הטובה מאימון הבוקר היום היא שהחלוץ ת'מבינקוסי פנטאני יהיה כשיר למשחק וצפוי לפתוח. הקשר ג'ון קולמה החל להתאמן, אבל בהמשך נטש את האימונים כשהתלונן על כאבים והוא עובר טיפולים ונמצא במעקב צמוד. בחיפה מאמינים שיהיה כשיר למשחק. מי שעוד נטש את האימון, אך צפוי להיות כשיר למשחק הוא אייל משומר.

המאמן אלישע לוי התייחס במסיבת העיתונאים השבועית למשחק. "נבוא מוכנים ודרוכים למשחק מול הפועל", אמר המאמן. "למשחק הזה יש משמעות רבה אבל צריך לזכור שיש עוד שני משחקים נוספים עד תום העונה. מי שתיקח יותר נקודות בסיום העונה תהיה ראויה יותר לאליפות וצריך להעריך את המאמץ שלה".

לוי התייחס ליכולת של רוני גפני כשאמר: "רוני לא שיחק הרבה זמן בגלל שמסיללה שיחק באופן קבוע, אבל אני שולח לו ברכות על היכולת, הוא שחקן עם הרבה נסיון. יש עוד כמה ימים להחליט אם הוא יפתח או לא. לא בטוח ששחקן שלא שיחק הרבה זמן יכול לעמוד במעמסה כזאת ולכן נשקול מי ישחק בעמדה הזאת".

"לאחרונה הביקורת הפכה לאופנה", המשיך המאמן. "כולם מבקרים את הכדורגל הישראלי ותרשו לי לא להסכים. מצד שני, לא צריך להשוות אותנו למנצ'סטר או ברצלונה, אבל יש הרבה מתח".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully